Камера? Работи. Клапа? Снимаме!
Поръчките на студиата за аудио- и видеообработка нарастват


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Премиерата на екшъна "Умирай трудно 3" в България преди 13 години съвпада с европейската. Рекламата за нея тече повече от месец, първото излъчване трябва да е на 20 ноември. Остава един ден, но лентата още не е дошла в страната, а премиерата е пред провал. В крайна сметка оригиналът идва в 18 часа вечерта на предния ден. Чакат го трима преводачи и дузина актьори, които предварително са си разпределили работата. За пет часа преводът е готов, а до седем сутринта озвучаването е приключило. Така вечерта готовата лента без проблеми се излъчва в киносалоните.
Зад този инфарктен случай стоят хората от видеостудио "Доли медиа студио", основано преди 17 години от предприемача Добромир Чочов. Първоначално Чочов, който е инженер по професия, започва да тиражира видеокасети на процъфтяващите по онова време частни видеотеки. Техническите му познания му осигуряват конкурентни предимства и студиото му започва да работи с големите разпространители - "Ади видео" и "Александра видео".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
10 коментара
"преди две години Чочов изтегля заем от ПИБ"
и
"преди две години Чочов изтегля заем"
имат два съвсем ралични смисъла. Втория случай е напълно обективен и доставя само нужната за читателя информация,а при първия случай вие много добре си знаете каква информация давате на читателя. Ама поне като ще правите реклама на определена двойка бизнесмени, то поне дано ви плащат а не да го правите на добра воля.
Шото ако(като) закъса ПЧБ/то, пардона ПИБа,ша духати супътъ.
ти явно не си никак в час и те гони яка параноя. Каква реклама на двойка бизнесмени те гони, като за тях има три параграфа в цялата статия. Ама така, наизуст да критикуваме, е най-лесно. И каква реклама на ПИБ има тук...
ПС: Вземи научи правописа малко, като си тръгнал да критикуваш, че нито с пълните и кратките членове си в час, нито с пунктоацията...
Абе какво му обръщаш внимание, не си струва дори
@2
Абе мой човек когато се научиш да пишеш думата "ПУНКТУАЦИЯ" правилно, тогава ще ме критикуваш за правописа ми. Иначе дотогава само ще ме караш да се смея на безмозъчното, да не кажем, стадното ти поведение.
Иначе факт е че не си способен да проумееш какво искам да кажа , тъй че ще обясня накратко: статията съвсем леко се отклонява от обективната журналистика: това откъде хората са теглили кредит за своя успешен бизнес ( разбира се, пожелавам им и занапред успех) няма абсолютно нищо общо с темата. А въпроса за рекламата го повдигам тъй като и преди ми е правило впечателение благосклонното отношение на вестник Капитал към разни президенти на разни спортни федерации, понастоящем и собственици на въпросната банка...
Ако кредита беше от Корпоративна търговска банка или ЦКБ щеше ли този факт да бъде тъй гордо подчертан в текста?
А на мен ми се струва, че тъкмо в Капитал нямаше добро отношениое към тази банка, нали имаше преди време и корица за нея ;)
Ето така се прави бизнес.Постепенно,с ум и коректност.Има и други като тях.Време е псевдобизнесмените да понамалеят,за да се превърнем в читава държава.
последното нещо, което ще расте в усовията на глобална рецесия е оборотът на студийца за рекламки. и разни пиар услуги. големите концерни масово съкращават заетите в маркетинга, а вие говорите как една реклама струва 150 хил. лева. да, но скоро ще паднат до 15 хил. :) :)
Петьо,става дума не само за реклами,а за мултимедийно ориентиран бизнес.За рекламите се обърни към Краси Гергов.
Вуте, то бизнеса дето генерира преки материални блага издъхна, ти за мулти-медиен бизнес говориш. Току що четох статията в Дневник за Сони, които ще съкратят 16 000 души (!!) и ще си намалят принудително цената на играчката. На това му викам аз срив на мулти-медийния безнес.
Петьо,чети внимателно.Мултимедийният бизнес включва предимно услуги на високо технологично ниво.Фирмите производителки на т.н.материална база са друга тема.Свиването на пазара на продукцията на "Сони" е както при пазара на фирмата "Дженерал Мотърс".Но хората да са спрели да карат автомобили.И Формула 1 още диша.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.