Вино, сирене и 7 млн. евро
Как български продукти могат да се рекламират с пари на Европейската комисия
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Сирене с виното е добра комбинация. По една чиста случайност точно тези продукти са първите, които България има шанс да налага в чужбина с пари от Европейската комисия.
Млечният сектор вече спечели два проекта за финансиране на рекламни кампании, а винарската индустрия подаде документи и чака решението на Брюксел.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Страхотно!Всяка една информация и реклама за страната ни е от полза.
Личните ми наблюдения са ,че в Норвегия има голям интерес към нашите вина и сирена.Страната ни посреща и много туристи от тази страна,дано този вид реклама на България и храните ни да предизвика и допълнителен интерес.
страхотна новина...а може ли някой от спечелилите да каже по каква проектна схема - фонд са спечелили тези проекти ?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.