Новият брой:
Служебната президентска република

Вино, сирене и 7 млн. евро

Как български продукти могат да се рекламират с пари на Европейската комисия

Бюлетин Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Сирене с виното е добра комбинация. По една чиста случайност точно тези продукти са първите, които България има шанс да налага в чужбина с пари от Европейската комисия.

Млечният сектор вече спечели два проекта за финансиране на рекламни кампании, а винарската индустрия подаде документи и чака решението на Брюксел.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    келнер
    • - 1
    • + 2

    Страхотно!Всяка една информация и реклама за страната ни е от полза.
    Личните ми наблюдения са ,че в Норвегия има голям интерес към нашите вина и сирена.Страната ни посреща и много туристи от тази страна,дано този вид реклама на България и храните ни да предизвика и допълнителен интерес.

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    Nataliya

    страхотна новина...а може ли някой от спечелилите да каже по каква проектна схема - фонд са спечелили тези проекти ?

    Нередност?
Нов коментар