С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 юли 2010, 11:01, 3323 прочитания

191 бизнес проекта се борят за наградата Empower

Бизнес плановете в областта на ИТ технологии са най-многобройни

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
191 са младите хора, които се състезават за "Наградата Empower за изключителни млади предприемачи", съобщиха от фондация "Empower United" - инициатор на конкурса. Крайният срок за подаване на документите изтече на 30 юни.

Конкурсът се провежда за първи път и ще отличи трима от кандидатите с награди от 100 хил. лв. за първо място, 60 хил. лв. - за второ, и 40 хил. лв. - за трето. Предприемаческите проекти, свързани с опазването на природата, ще се борят за приза в категорията "Зелена награда" - 5000 лева.


Най-многобройна е възрастовата група на 26-30-годишните (36%). Следват 18-25-годишните (33%), останалите са между 31 и 35 години. Мъжете преобладават - те са 121 от всичките 191 участници.

Предприемачите от областните градове са 89% от кандидатите, 7% са живеещите в по-малки градове и 4% - в села. Около 40% от участниците кандидатстват с екип, а близо 80 проекта ще се борят за "Зелената награда".

Бизнес плановете в областта на ИТ технологии са най-многобройни – 18%. Следващата група проекти са в областта на културата, изкуството, образованието (16%) и маркетинга, рекламата, продажбите (15%). Сравнително голяма част от кандидатите представят своите идеи в областта на медицината, здравето, спорта (12%). Предприемаческите проекти за финансови и консултантски услуги са 8%, свързаните с производство са 7%, с туризъм – 5%, е с енергетика и селско стопанство – по 3%.



Сравнително голяма група са останалите бизнес планове, невключени в изброените сфери досега (13%), - те са в областта на метеорологията, охранителните услуги, строителството, транспорта, услугите за дома, социалните услуги, медиите, ресторантьорството.

Бизнес плановете на кандидатите ще преминат през три етапа на оценяване. В началото в рамките на около месец и половина всеки ще бъде оценяван от двама проверяващи и ще получи тяхната обща оценка. Най-добрите 20 ще продължат във втори кръг, където ги очаква ново оценяване и класиране от други двама независими съдии.

Най-добрите 6 до 10 кандидати ще бъдат поканени за третия етап, който ще се проведе през есента. Тогава всяка от класираните бизнес идеи ще бъде представена лично от младия предприемач пред финалното жури. Веднага след приключването на последната презентация журито ще се оттегли, за да реши как да разпредели наградния фонд от 200 хил. лева.

Победителите ще бъдат обявени на официална церемония още същия ден.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Красота по поръчка Красота по поръчка

Габриела Палавеева-Роджерс създава мобилното приложение GoBeauty, което свързва потребители и козметици на свободна практика

21 фев 2020, 2052 прочитания

Предпочитанията и перспективите за заетост на младите се разминават Предпочитанията и перспективите за заетост на младите се разминават

Проучване на ОИСР показва, че трудовите ресурси се използват неефективно

21 фев 2020, 1232 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Подаръци ще има за BILLA от сърце

Търговската верига поиска от свои партньори еднократна подкрепа за десетгодишнината си

Още от Капитал
Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10