Моят обект по твоя модел
Все повече вериги предлагат франчайз за сервизи, магазини за гуми или авточасти
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
За последните две-три години франчайз моделът се наложи в България като относително нискорисков начин за правене на бизнес. Много хора не подозират колко много магазини, заведения и търговски обекти действат на този принцип, и то в най-различни сектори. Моделът се налага все повече и в автомобилния сектор, независимо дали с отварянето на сервизи, магазини за гуми или авточасти.
Българският пазар на автомобилни части от няколко месеца очаква навлизането на първия голям чуждестранен инвеститор в сектора. Полската Inter Cars, чиито приходи за 2010 г. надхвърлиха 550 млн. евро, обяви преди месеци, че подготвя отварянето на първия си собствен обект през тази есен. В началото на октомври той започна дейност в Русе. Inter Cars обяви, че плановете са до две години да обслужва цялата страна чрез франчайз. "Планираме 2012 г. да покрием Северна България, а 2013 г. в Южна България", казва Вихрен Богданов, изпълнителен директор на компанията в България.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Здравейте,
Може ли някой да ми даде адрес за връзка с Inter Cars Bulgaria Ltd.?
До коментар [#1] от "Ogii":
[email protected]
До коментар [#2] от "maxee":
Бладодаря!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.