Моят обект по твоя модел

Все повече вериги предлагат франчайз за сервизи, магазини за гуми или авточасти

За последните две-три години франчайз моделът се наложи в България като относително нискорисков начин за правене на бизнес. Много хора не подозират колко много магазини, заведения и търговски обекти действат на този принцип, и то в най-различни сектори. Моделът се налага все повече и в автомобилния сектор, независимо дали с отварянето на сервизи, магазини за гуми или авточасти.  

Българският пазар на автомобилни части от няколко месеца очаква навлизането на първия голям чуждестранен инвеститор в сектора. Полската Inter Cars, чиито приходи за 2010 г. надхвърлиха 550 млн. евро, обяви преди месеци, че подготвя отварянето на първия си собствен обект през тази есен. В началото на октомври той започна дейност в Русе. Inter Cars обяви, че плановете са до две години да обслужва цялата страна чрез франчайз. "Планираме 2012 г. да покрием Северна България, а 2013 г. в Южна България", казва Вихрен Богданов, изпълнителен директор на компанията в България.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал