Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 15 юни 2012, 16:33, 7958 прочитания

Градина за събития

Екипът на Eventyard, спечелил първия кръг на конкурса 3Challenge, ще кандидатства за seed финансиране

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Идеята, с която Кирил Велков, Олег Кабакчиев и Александра Николова кандидатстват за финансиране в акселератора eleven се нарича Eventyard и цели да се превърне в глобален бюлетин за събития, нощен живот, концерти и партита. Платформата, която за момента се развива под формата на уебсайт (www.eventyard.net), а по-късно може да се озове и в джобовете на потребителите под формата на мобилно приложение, позволява добавянето на заведения, събития и музикални изпълнители от цял свят.

"Идеята се роди, след като отидох в Австрия и нямах представа къде какво има. Тогава ми светна, че едва ли съм единствен и вероятно навсякъде по света на младите туристи им е много трудно да се ориентират в нощния живот, особено ако не говорят добре местния език", разказва Кирил Велков. Съдбовният момент идва през 2009 г., когато Велков споделя визията си с Олег Кабакчиев и двамата започват за първи път работа по проекта.


Тогава все още социалната мрежа Facebook и споделените в нея събития не са добили толкова голяма популярност и двамата приятели от детството се захващат с изграждането на платформата. Дори и днес те не считат компанията на Марк Зукърбърг за конкурент, тъй като според тях Eventyard ще предоставя информацията по много по-различен начин. "Ние не се интересуваме от т.нар. социален елемент. Дори в страниците на събитията си има линк към съответната Facebook страница. Ако някой иска да споделя, ние ще включим функции потребителите да правят това. Фокусът обаче ще остане върху категоризирането и лесното откриване на събития", разказва Кабакчиев.

"Във Facebook, за да разбереш за дадено парти, някой трябва да те покани, а това драстично ограничава сферата на хората, до които достига информацията. Нашата платформа ще заложи на това, всяко събитие да е видимо и достъпно за всекиго и по всяко време", допълва Александра Николова, която отговаря за маркетинга и популяризирането на проекта.

Платформата ще разчита на потребителско генериране на информация, като създателите обещават, че процесът по индексирането на нови събития винаги ще бъде максимално отворен, достъпен и безплатен. До края на годината пък Eventyard ще стъпи на няколко международни пазара с цел глобалното популяризиране на сайта и услугата. "В момента сме се фокусирали върху Великобритания като най-големия пазар, който едновременно има нужда от подобна услуга и също така може да ни достави необходимата публичност", разкрива Николова. "Реално се нуждаем от това финансиране именно за реализираме плановете си за интернационализация", допълва тя.



Благодарение на добре издържаната формулировка на идеята екипът на Eventyard успява да спечели първия етап на конкурса 3Challenge на предприемаческия клуб Start It Smart към Софийския университет и по този начин получава възможността да кандидатства по забързана процедура за финансиране в акселератора eleven.

Оттук нататък освен от финансовата подкрепа на инвеститорите екипът на Eventyard ще се възползва и от менторството на световни интернет и технологични светила от Google и Cisco, за да ошлайфа идеята си и да я реализира по възможно най-успешен начин.  
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10% Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10%

Действам предпазливо и не наемам нови хора, а в краен случай бих намалил работното време, вместо да освобождавам служители, казва собственикът на "Смарт органик"

28 мар 2020, 1130 прочитания

С 3D принтери срещу вируса С 3D принтери срещу вируса

Български доброволци започнаха производство на шлемове за медицински лица чрез 3D принтери

27 мар 2020, 2663 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Джон Брадфърд: Менторството гарантира, че инвестициите са насочени в правилна посока

Съоснователят на акселераторите Springboard и eleven вярва, че Европа не трябва да се опитава да репликира Силициевата долина, а по-скоро да създаде мостове между предприемаческите общества

Още от Капитал
Колко ще продължи?

Има различни сценарии за край на здравната криза, всички с не особено далечен хоризонт

Шансът за дигиталното образование

Промяната към електронни образователни платформи трябва да ускори промяната на остарелите методи на преподаване

Битката за икономиката също е битка за живот

Какво предприемат държавите в Европа и какво може да направи България

За маската на един лекар

Българската здравна система посреща най-сериозното си изпитание през последните десетилетия в недобра форма

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

Добри новини

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10