С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 14 дек 2012, 14:09, 11010 прочитания

Размерът има значение

Първият български специализиран онлайн магазин за презервативи Condomania.bg залага на избор от 55 различни размера

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


Ако сте страстен защитник на максимата, че размерът няма значение, можете да поспорите по въпроса със създателите на първия специализиран магазин за презервативи в България, наречен Condomania.bg. Николай Стайков и Искра Георгиева са убедени, че горното твърдение е напълно погрешно, особено когато става въпрос за избора на средства за безопасен секс. И че този факт създава една до момента незаета бизнес ниша. Статистика също потвърждава тезата им, макар че отнася най-вече за САЩ, защото в България не са правени подобни изследвания. Та сухите цифри сочат, че около 25% от мъжете имат пениси с размер до 12.7 см, 50% са с дължина около 15.24 см и 25% са по-дълги от 15.24 см. Разлики съществуват и по отношение на диаметъра, което води след себе си логичен проблем: стандартните презервативи очевидно няма как да пасват добре на всички.

"Около 30% от хората не се чувства комфортно със стандартните презервативи, а 2- 3% въобще не могат да ги ползва", коментира Николай Стайков, съдружник и консултант в проекта. Движени от тази очевидна необходимост, двамата предприемачи решават да направят магазин за презервативи с висок асортимент от размери. Идеята идва на Николай преди около година. Следва период на анализи, проучвания и свързване с ключови партньори, който продължава няколко месеца. Самата работа по сайта и стартирането на онлайн магазина отнема още около половин година.


Грабваща идея
 
Искра Георгиева, която е съдружник и управител, разказва, че не е било трудно да се запали по идеята. "Като една жена направих аналогия с дрехите, които използваме, и си дадох сметка за съществуващата необходимост", коментира пред "Капитал" тя. Нейният брат и бизнес партньор Николай Стайков има предишен опит в онлайн търговията и се заема с разработването на бизнес частта на проекта. Той прави необходимите анализи на пазара и се свързва с американската компания, която притежава сайта Condomania.com и е производител на презервативите с марка Coripa. Американският собственик на компанията откликва на интереса и оказва голяма помощ с ноу-хау, статистики по темата и напътствия на базата на бизнес опита си през последните двадесет години. Всъщност Condomania е първият магазин в САЩ, специализиран в продажбата на презервативи, който отваря врати през далечната 1991 г.

Българските предприемачи и американският производител нямат договор за франчайз, но локалният партньор има изричното одобрение да използват бранда Condomania и получава екслузивни права за разпространението на презервативите Coripa в България. Освен тях компанията внася и марката My.Size, която се произвежда в Германия.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Земеделецът, който не оре 2 Земеделецът, който не оре

Александър Китев си поставя за цел да образова земеделците за ползите от нулева обработка на почвата с "Агримат БГ"

18 окт 2019, 5123 прочитания

Чисто от Чехия, скоро и от София Чисто от Чехия, скоро и от София

В началото на 2018 г. Вихра Динчева и Ирена Събева заедно създават "Тиера Верде България", която предлага екологични почистващи препарати и стоки за живот с нулев отпадък

11 окт 2019, 3760 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Осинови си ферма

Българската платформа Farmhopping ще се опита да помогне на малките ферми по цял свят да стигнат по-лесно до потребителите

Още от Капитал
Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Лесният паник бутон на гетата

В ромската "Надежда" в Сливен почти всички са във фейсбук, а евангелски църкви заместват държавата срещу 10% "плосък данък"

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10