С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 14 дек 2012, 14:09, 11130 прочитания

Размерът има значение

Първият български специализиран онлайн магазин за презервативи Condomania.bg залага на избор от 55 различни размера

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


Ако сте страстен защитник на максимата, че размерът няма значение, можете да поспорите по въпроса със създателите на първия специализиран магазин за презервативи в България, наречен Condomania.bg. Николай Стайков и Искра Георгиева са убедени, че горното твърдение е напълно погрешно, особено когато става въпрос за избора на средства за безопасен секс. И че този факт създава една до момента незаета бизнес ниша. Статистика също потвърждава тезата им, макар че отнася най-вече за САЩ, защото в България не са правени подобни изследвания. Та сухите цифри сочат, че около 25% от мъжете имат пениси с размер до 12.7 см, 50% са с дължина около 15.24 см и 25% са по-дълги от 15.24 см. Разлики съществуват и по отношение на диаметъра, което води след себе си логичен проблем: стандартните презервативи очевидно няма как да пасват добре на всички.

"Около 30% от хората не се чувства комфортно със стандартните презервативи, а 2- 3% въобще не могат да ги ползва", коментира Николай Стайков, съдружник и консултант в проекта. Движени от тази очевидна необходимост, двамата предприемачи решават да направят магазин за презервативи с висок асортимент от размери. Идеята идва на Николай преди около година. Следва период на анализи, проучвания и свързване с ключови партньори, който продължава няколко месеца. Самата работа по сайта и стартирането на онлайн магазина отнема още около половин година.


Грабваща идея
 
Искра Георгиева, която е съдружник и управител, разказва, че не е било трудно да се запали по идеята. "Като една жена направих аналогия с дрехите, които използваме, и си дадох сметка за съществуващата необходимост", коментира пред "Капитал" тя. Нейният брат и бизнес партньор Николай Стайков има предишен опит в онлайн търговията и се заема с разработването на бизнес частта на проекта. Той прави необходимите анализи на пазара и се свързва с американската компания, която притежава сайта Condomania.com и е производител на презервативите с марка Coripa. Американският собственик на компанията откликва на интереса и оказва голяма помощ с ноу-хау, статистики по темата и напътствия на базата на бизнес опита си през последните двадесет години. Всъщност Condomania е първият магазин в САЩ, специализиран в продажбата на презервативи, който отваря врати през далечната 1991 г.

Българските предприемачи и американският производител нямат договор за франчайз, но локалният партньор има изричното одобрение да използват бранда Condomania и получава екслузивни права за разпространението на презервативите Coripa в България. Освен тях компанията внася и марката My.Size, която се произвежда в Германия.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Красота по поръчка Красота по поръчка

Габриела Палавеева-Роджерс създава мобилното приложение GoBeauty, което свързва потребители и козметици на свободна практика

21 фев 2020, 1631 прочитания

Предпочитанията и перспективите за заетост на младите се разминават Предпочитанията и перспективите за заетост на младите се разминават

Проучване на ОИСР показва, че трудовите ресурси се използват неефективно

21 фев 2020, 1066 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Осинови си ферма

Българската платформа Farmhopping ще се опита да помогне на малките ферми по цял свят да стигнат по-лесно до потребителите

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Календар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10