Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Новините за поредната технологична иновация, която може да промени навиците ни на живот, обикновено идват отвън. Но някои от тези открития може да се раждат и на съседната улица. Два фонда за финансиране на стартиращи компании - Eleven и LAUNCHub, получиха общо капитал от 21 млн. евро по евроинициатива JEREMIE на ОП "Конкурентоспособност". Те имат задачата да ги открият и да им помогнат да се развият. Фондовете започнаха работа през лятото на 2012 г. и вече направиха първата си селекция от открития. Те могат да инвестират между 25 и 200 хил. евро в една компания. В момента тече втора сесия за намиране на идеи и проекти за финансова и менторска подкрепа. Тъй като ресурсът на фондовете е от публични европейски средства, "Капитал" стартира поредица от статии за избраните от тях предприемачи и идеите им. Ще ви разкажем за всеки, получил шанс за развитие, през следващите седмици.
Четете неограничено с абонамент за Капитал!
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
!402
Можете да следвате нашите автори или важните за вас теми, само ако сте регистриран потребител.
Влезте в профила си или създайте нов.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата
политика за бисквитките
и
декларацията за поверителност.
7 коментара
Браво!
Лично аз трудно пускам непознати за ремонти вкъщи,някак си винаги имам едно на ум.
Следва експертбаба-почасово,което също е трудно за реализиране поради недоверие към непознати.
Идеята е интересна. Имам познат, който опитва да направи подобно нещо тук в Чехия. Резултатът е катастрофален от гледна точка на лоялността на майсторите към платформата - след всяка поръчка, майсторите оставят собственият си личен телефон за връзка, и по всякакъв начин се стремят да избегнат посредника. Последният ремонт вкъщи ми го направи самият мой познат вместо някой "майстор".
Според мен крайните клиенти на тази идея, т.е. тези които следва да плащат, са ползвателите на ремонтната услуга. Да искате такса от майсторите за това, че им намирате работа е меко казано некоректно и абстрактно.
Освен това всеки, който търси надеждна услуга на добра цена е готов да отдели малко повече пари ако:
- услугата действително е надеждна (с очакваното качество);
- на очакваната цена.
Помислете дали да не разделите абонаментната такса в съотношение 2/3 за крайните потребители срещу 1/3 за майсторите. Така и крайните потребители няма да ви псуват като седнат на малка ракия, а ще бъдат мотивирани да оставят обосновани мнения за майсторите на сайта. Може да се ценообразува и като се включи в стойността на услугата от майстора/ фирмата.
Успех момчета!
www.trichko.bg :)
Те ако майсторите можеха да работят с компютри...
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.