Къде е купонът?

Българска компания разработва гид за събития според локацията и вкусовете на потребителите

Християн, Кико, Алекс и Олег (от ляво на дясто) са част от екипа, който седи зад Eventyard
Християн, Кико, Алекс и Олег (от ляво на дясто) са част от екипа, който седи зад Eventyard    ©  Надежда Чипева
Християн, Кико, Алекс и Олег (от ляво на дясто) са част от екипа, който седи зад Eventyard
Християн, Кико, Алекс и Олег (от ляво на дясто) са част от екипа, който седи зад Eventyard    ©  Надежда Чипева

До всички движещи се, млади и активни хора. Колко сайта преглеждате на ден, за да видите какво интересно се случва около вас, като партита, изложби, концерти и пр.? На бас, че поне дузина. А колко пъти сте кацали в някой нов град и сте се чудили какво се случва в него извън хартиените и онлайн гидове?

Реално интернет пространството е залято от информация за всякакви събития. Повечето източници обаче информират само кога, какво и къде се случва. Как да отидете и дали е според вкусовете ви си остава въпрос на допълнително ровене. Дори Facebook, където някои хора прекарват часове, дава информация за причудливи събития само ако някой приятел им е споделил такова и/или ги е поканил.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


13 коментара
  • 1
    kristianb avatar :-|
    kristianb

    Програмата имат такъв софтуер от повече от година.

  • 2
    zumz avatar :-|
    zumz

    "Българска компания разработва гид за събития според локацията и вкусовете на потребителите" (??)

    Нима?

    Аз пък си помислих, че "Българска компания разработва СПРАВОЧНИК за събития според МЯСТОТО и вкусовете на потребителите".

    Няма ли кой да пише двойки по български за да се предотврати проникването на такива "таланти" в "Капитал"? Или където и да било.

  • 3
    e_mil avatar :-|
    tamada

    Нещо не разбирам. Хем са инвестирали в реклама, хем реално не били правили реклама, хем 60 изпълнители и групи... правят реклама.
    Ох, съвсем се обърках.

  • 5
    mapto avatar :-|
    mapto

    [quote#2:"zumz"]СПРАВОЧНИК[/quote]

    Ти сериозно ли?

  • 6
    mapto avatar :-|
    mapto

    [quote#4:"Stavrogin"]мислещи си, че правят изкуство[/quote]

    Май сме чели различни статии.

    Иначе голямото предизвикателство е да преодолеят (или се разгрничат от) сайтове като http://songkick.com/

  • 7
    zumz avatar :-|
    zumz

    До коментар [#5] от "mapto":

    да, сериозно...ох, съжалявам, нямам време да пиша повече, трябва да си сменям старческите пелени, а и ченето днес ми убива. Казах им още през 1959 да ми направят здраво, а виж, калпаво се оказа.

  • 8
    nye avatar :-P
    nye

    До коментар [#2] от "zumz":
    То, за да знаеш думички, трябва и да се чете по малко, ама като гледам всички искат да пишат, никой не ще да чете.
    А дали им пишат двойки ... не съм убеден, че български се учи изобщо в "журналистика" по университетите, камо ли да го оценяват ... пък ако се учи, още по-зле - очевидно е как се "научава".

  • 9
    kirina avatar :-|
    kirina

    Стартираща онлайн група, харесала си една от многото ниши в развлекателния сектор и насочена към групата на активни млади хора.
    Надявайки се на широка посещаемост, в момента довършва работата по сайта си ...и т.н.:)

    Казано на прост език и накратко. Тъй като съвсем искрено леко се отегчих от напредналата логорея от този автор, в тази статия, а вярвам че е по-добре локумите да се спестяват.

    Доколкото успях да се ориентирам, оборота си ще печели през комисионни, като намерението й е да насърчи идеята за "споделено съпреживяване", възможно чрез публикуването на лични мнения, отзиви и снимков материал.

    Лошо няма, но смятам че плюсът й наистина се очертава сключения партньорски договор с Тикетстрийм, а не съдържанието и основната й дейност сама по себе си.

  • 10
    dinkotanev avatar :-P
    Динко Танев

    Браво на младоците! Напред и нагоре! Имат възможността да направят нещо уникално.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал