Клиентът има думата

Два екипа, финансирани от LAUNCHub и от Eleven, ще помагат на бизнеса да общува с потребителите

Американецът Тим Гослин и българинът Радо Райков (от ляво на дясно) работят върху kaji.bg - платформа, която ще дава възможност на хората да оценяват всичко от телевизионни предавания до кафето в заведенията.
Американецът Тим Гослин и българинът Радо Райков (от ляво на дясно) работят върху kaji.bg - платформа, която ще дава възможност на хората да оценяват всичко от телевизионни предавания до кафето в заведенията.
Американецът Тим Гослин и българинът Радо Райков (от ляво на дясно) работят върху kaji.bg - платформа, която ще дава възможност на хората да оценяват всичко от телевизионни предавания до кафето в заведенията.    ©  Цветелина Белутова
Американецът Тим Гослин и българинът Радо Райков (от ляво на дясно) работят върху kaji.bg - платформа, която ще дава възможност на хората да оценяват всичко от телевизионни предавания до кафето в заведенията.    ©  Цветелина Белутова

Случвало ли ви се е в продължение на половин час безуспешно да търсите нещо по рафтовете в супермаркета? Мляко например. Започва издирване на някой, който да ви помогне. Намирате служител на магазина, молите го да слезе от стълбата, върху която се е качил, за да подреди горните рафтове. Оказва се, че той отговаря за електротехниката в магазина. Изчаквате го, докато намери кой да ви помогне... Горе-долу така изглежда една одисея в търсене на млякото.

А всъщност може да е съвсем различна. Не успявате да намерите млякото. Изпращате смс, който всички служители в магазина получават на компютрите или телефоните си, и веднага получавате отговор. А може би, докато си пазарувате нещо друго, чаканото мляко вече е било преместено от склада на рафта. Това се случва на цената на един смс. Ако пък имате "умен телефон", може да сканирате QR код, разположен на плакати в магазина, и да си общувате с персонала през мобилен уебсайт.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rado.raykov avatar :-|
    rado.raykov
    • + 9

    Значителна част от написаното тук относно проекта ни, кажи бг, фактически не е вярно. Проектът ни по никакъв начин не е аналогичен или сравним с Туитър, както и със съществуващите пийпълметрични продукти.

    Нередност?
  • 2
    blago72 avatar :-|
    blago72
    • + 2

    По-интересно е каква е разликата между Вас и http://www.opinator.net/, например.

    Визирам концептуално, като етап на разработка на проекта е очевидно.

    Нередност?
  • 3
    georgi960 avatar :-|
    КМЕТ В СЯНКА

    тук клиентът не е на почит !

    Нередност?
  • 4
    1_chrome. avatar :-P
    1_chrome.
    • + 1

    Ето по това Североамериканците са винаги с една крачка по-напред от Европа. Обслужването е издигнато в култ. Дори е досадно понякога, но не е излишно.

    Нередност?
Нов коментар