Машина за фенове

Българска компания предлага лесно решение на фирмите да разширят присъствието си в социалните мрежи

Илиян Ковачев и Георги Малчев имат солиден опит в дигиталния маркетинг
Илиян Ковачев и Георги Малчев имат солиден опит в дигиталния маркетинг
Илиян Ковачев и Георги Малчев имат солиден опит в дигиталния маркетинг    ©  Надежда Чипева
Илиян Ковачев и Георги Малчев имат солиден опит в дигиталния маркетинг    ©  Надежда Чипева

Много малко са фирмите, които не са стъпвали в социалните мрежи. Малки, средни и големи компании използват Facebook, Twitter, LinkedIn и други платформи за популяризиране на бизнеса си в търсене на нови фенове (и съответно клиенти) както по традиционен начин (реклами), така и чрез иновативни решения (състезания с награди, анкети и т.н.). И докато гиганти като Nike, Apple и Coca-Cola могат да си позволят и милиарди долари бюджет за социален маркетинг, по-малките фирми нямат подобни финансови възможности. Точно тук на помощ може да дойде Capt'n Social - платформа, която позволява на фирмите да правят лесно и бързо успешни кампании във Facebook. Предприемачите зад идеята спечелиха финансиране от фонда за инвестиции в стартиращи компании Eleven.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    m37_unseen avatar :-|
    M37_Unseen
    • - 1
    • + 1

    Тези, които сме в този бизнес ги познаваме отдавна.

    Нередност?
  • 2
    ariman_info avatar :-P
    Ariman
    • - 1
    • + 1

    Вълшебен чук.

    Нередност?
Нов коментар