Българска връзка в нов продукт за мобилни приложения
Leanplum пусна услугата си за бързо тестване на потребителските предпочитания


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Младата американска компания Leanplum със съосновател българина Момчил Кюркчиев пусна на пазара услугата си, насочена към разработчиците на мобилни приложения. Кюркчиев заедно с партньора си Андрю Фърст работят над проекта почти година, като миналата есен привлякоха 825 хил. долара, за да я развият. Двамата са бивши служители на Google, които дълго време са отговаряли за оптимизацията на мобилни приложения чрез т.нар. технология A/B тестове. След това решават сами да разработят усъвършенстван продукт, който да позволи на разработчиците да тестват промените в приложенията си в реално време върху реална група потребители, без те дори да подозират. И така основават компанията си Leanplum в Сан Франциско.
"Leanplum се роди, след като със съоснователя ми Андрю бяхме приложили стотици A/B тестове, докато бяхме в Google и видяхме, че индустрията се мъчи да мигрира към мобилните устройства. Бързо разбрахме, че все още няма добро решение за компаниите, разработващи приложения, което да им позволи да оптимизират работата си и да предложат таргетирано и персонифицирано мобилно изживяване. Затова просто решихме ние да създадем такъв продукт", коментира Кюркчиев в официалното съобщение на компанията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.