Маркетинг в гардероба
Простата идея на EcoHangers за закачалки с реклами стартира през октомври и вече има търсене и от чужбина
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Колко често се отдавате на дълги и задълбочени размисли относно закачалките в гардероба си? Не се притеснявайте, ако отговорът е никога. В България обаче има компания, която мисли по темата от две години и създава цял нов маркетингов канал около (или под) висящите в гардероба ви дрехи.
Бизнесът на EcoHangers е от вида "изключително проста идея, която трудно обясняваш". Радослав Богданов и Николай Арнаудов създават закачалки от рециклиран картон. Тяхната площ е достатъчно голяма, така че да се печатат рекламни послания. Избирате си модел, дизайн на рекламата и брой на закачалките, а компанията ги произвежда и разпространява в най-голямата верига за химическо чистене в България (a се надяват скоро и не само там). Рекламодателят получава директен достъп до клиентите си, химическото чистене - безплатни закачалки, а ЕcoHangers - работещ бизнес модел.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
11 коментара
Браво на момчетата, но това от страна на Капитал си е ПР статия.
Браво, успех!
Абсолютно същата идеа за бизнес видях в Dragon's Den по канадската CBC телевизия преди 2 години. Така че идеята не е оригинална, което не значи че не е добра. Успех с бизнеса.
В моето химическо чистене в Мол Сердика/мисля че Клийн зоун/ ги използват и съм ужасно разочарована. Много неудобни са, прерязват пръстите, а като са повече дрехи и съответно повече закачалки е кошмарно за носене. Въобще не ми харесват, и с това си неудобство тази реклама за мен се превръща в антиреклама. Съжалявам, но това е моят опит и не се сдържах да го споделя, защото от няколко седмици откакто ги ползват всеки път се ядосвам кой ми го натресе това. Само заради това неудобство съм се замислила дали да не сменя химическото чистене.
[quote#0:"Статията"]а ЕcoHangers - работещ бизнес модел[/quote]
И какво работи :-)
"Наричаме продукта стайни билбордове"
Още един начин на зомбиране на мозъци, не, благодаря.
Момента в който сменят телените закачалки в химическото ми чистене ще започна да идвам със собствени и да изхвърлям на место рекламните.
А кой ще гледа овце?
Ах, ето кои сте били вие с гадните закачалки, които ми разказаха играта на ръцете, докато си пренеса дрехите от химическото до паркинга и от колата до вкъщи (общо не повече от 300 метра). Не можахте ли преди да ги пуснете, да изпробвате как се носят върху тях няколко костюма накуп? Явно вместо това сте били заети да давате рекламни интервюта по вестниците...
Рекламата се оказава най-доходния бизнес :)
До коментар [#7] от "waterfall"
На този въпрос би трябвало да отговори във времето пазара. Той ще отговори и на въпроса ще успеят ли тези юнаци.
На всички критикуващи продукта ще отговоря така - "На харизан кон зъбите не се броят". Отивате в химическото, за да ви почистят дрехите. Ако тайно сте се радвали на "екстрата" - телена закачалка, приемете факта, че тя не е елемент от договора за услуга (хим. чистене).
Желая успех на юнаците и им се възхищавам, че си блъскат главите над б.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.