Маркетинг в гардероба

Простата идея на EcoHangers за закачалки с реклами стартира през октомври и вече има търсене и от чужбина

В момента месечният капацитет на EcoHangers е 30-40 хил. закачалки
В момента месечният капацитет на EcoHangers е 30-40 хил. закачалки    ©  Велко Ангелов
В момента месечният капацитет на EcoHangers е 30-40 хил. закачалки
В момента месечният капацитет на EcoHangers е 30-40 хил. закачалки    ©  Велко Ангелов

Колко често се отдавате на дълги и задълбочени размисли относно закачалките в гардероба си? Не се притеснявайте, ако отговорът е никога. В България обаче има компания, която мисли по темата от две години и създава цял нов маркетингов канал около (или под) висящите в гардероба ви дрехи.

Бизнесът на EcoHangers е от вида "изключително проста идея, която трудно обясняваш". Радослав Богданов и Николай Арнаудов създават закачалки от рециклиран картон. Тяхната площ е достатъчно голяма, така че да се печатат рекламни послания. Избирате си модел, дизайн на рекламата и брой на закачалките, а компанията ги произвежда и разпространява в най-голямата верига за химическо чистене в България (a се надяват скоро и не само там). Рекламодателят получава директен достъп до клиентите си, химическото чистене - безплатни закачалки, а ЕcoHangers - работещ бизнес модел.  


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


11 коментара
  • 1
    diego avatar :-|
    Diego

    Браво на момчетата, но това от страна на Капитал си е ПР статия.

  • 2
    karen_walker avatar :-|
    karen_walker

    Браво, успех!

  • 3
    zmeitshe avatar :-|
    Archibald Stanton

    Абсолютно същата идеа за бизнес видях в Dragon's Den по канадската CBC телевизия преди 2 години. Така че идеята не е оригинална, което не значи че не е добра. Успех с бизнеса.

  • 4
    itama avatar :-|
    itama

    В моето химическо чистене в Мол Сердика/мисля че Клийн зоун/ ги използват и съм ужасно разочарована. Много неудобни са, прерязват пръстите, а като са повече дрехи и съответно повече закачалки е кошмарно за носене. Въобще не ми харесват, и с това си неудобство тази реклама за мен се превръща в антиреклама. Съжалявам, но това е моят опит и не се сдържах да го споделя, защото от няколко седмици откакто ги ползват всеки път се ядосвам кой ми го натресе това. Само заради това неудобство съм се замислила дали да не сменя химическото чистене.

  • 5
    geoimg avatar :-P
    Geoimg

    [quote#0:"Статията"]а ЕcoHangers - работещ бизнес модел[/quote]
    И какво работи :-)

  • 6
    daniboy avatar :-|
    Daniboy

    "Наричаме продукта стайни билбордове"


    Още един начин на зомбиране на мозъци, не, благодаря.
    Момента в който сменят телените закачалки в химическото ми чистене ще започна да идвам със собствени и да изхвърлям на место рекламните.

  • 7
    waterfall avatar :-|
    waterfall

    А кой ще гледа овце?

  • 8
    anima77 avatar :-P
    anima77

    Ах, ето кои сте били вие с гадните закачалки, които ми разказаха играта на ръцете, докато си пренеса дрехите от химическото до паркинга и от колата до вкъщи (общо не повече от 300 метра). Не можахте ли преди да ги пуснете, да изпробвате как се носят върху тях няколко костюма накуп? Явно вместо това сте били заети да давате рекламни интервюта по вестниците...

  • 9
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити

    Рекламата се оказава най-доходния бизнес :)

  • 10
    valdim avatar :-|
    Dimov

    До коментар [#7] от "waterfall"
    На този въпрос би трябвало да отговори във времето пазара. Той ще отговори и на въпроса ще успеят ли тези юнаци.
    На всички критикуващи продукта ще отговоря така - "На харизан кон зъбите не се броят". Отивате в химическото, за да ви почистят дрехите. Ако тайно сте се радвали на "екстрата" - телена закачалка, приемете факта, че тя не е елемент от договора за услуга (хим. чистене).
    Желая успех на юнаците и им се възхищавам, че си блъскат главите над б.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал