Николай Гърнев, "EY България": Временните конкуренти предимства изискват иновации

Или какви рискове и възможности откриват пред бизнеса глобалните мегатенденции

Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България"
Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България"    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България"
Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България"    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
1%

икономически ръст в еврозоната за 2014 г. очаква

За да планираш и една година напред, било тя и 2014 г., бизнесът трябва като начало да е отворен към глобалните мегатенденции, които формират накъде ще се движи светът с години напред. А те в най-общи линии показват, че конкурентните предимства на който и да било бизнес или продукт са вече временни, не постоянни и изискват непрекъснати иновации. Върху това акцентира в презентацията си по време на втората годишна конференция Next Year's Business Plan Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал