Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Николай Гърнев, "EY България": Временните конкуренти предимства изискват иновации

Или какви рискове и възможности откриват пред бизнеса глобалните мегатенденции

Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България"
Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България"
Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България"    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България"    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

1%

икономически ръст в еврозоната за 2014 г. очаква

За да планираш и една година напред, било тя и 2014 г., бизнесът трябва като начало да е отворен към глобалните мегатенденции, които формират накъде ще се движи светът с години напред. А те в най-общи линии показват, че конкурентните предимства на който и да било бизнес или продукт са вече временни, не постоянни и изискват непрекъснати иновации. Върху това акцентира в презентацията си по време на втората годишна конференция Next Year's Business Plan Николай Гърнев, управляващ съдружник в българското представителство в топ консултантската компания EY - "EY България".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    minko_georgiev avatar :-|
    minko_georgiev
    • + 4

    Абсолютно съм съгласен, че в днешния свят не можем да говорим за конкурентни предимства на дадена фирма или даден продукт.

    Можем да говорим само за временно конкурентно предимство.

    След това пространството се запълва и ние трябва да измислим нещо друго.

    Така че конкурентното предимство е само временно, което съответно изисква непрекъсната иновация...

    Нередност?
  • 2
    daskal1 avatar :-|
    daskal1

    По принцип пазарната икономика (теоретично "свободната пазарна икономика") е отворена и се влияе от динамиката на глобалните, регионалните и локалните процеси. Това обаче не означава отказ от стратегическото планиране като основно изискване, било то за бизнес или за обществено-икономическо развитие. Трендовете и временните промени налагат корекции, безспорно, но принципите в стратегията остават.
    ПС
    Капитал, поправете "конкуренти предимства" на "конкурентни предимства" в заглавието, моля.

    Нередност?
Нов коментар