С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 16 дек 2013, 20:51, 8757 прочитания

Приложението за кино Cinexio вече присъства на шест пазара

За една година мобилният ап стана един от най-предпочитаните киногидове в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Предприемаческата екосистема в България става все по-жива. Почти всеки ден чуваме за нови интересни млади компании в България, а инвестиционните фондове като Eleven и Launchub (по евроинициатива JEREMIE) им помагат да пораснат. Тъй като всяка история и опит заслужават да бъдат споделени, всяка седмица "Капитал Daily" ще ви разказва какво се случва на местната и международната startup сцена. Oт началото на октомври всеки вторник на страниците на вестника намирате информация кои са интересните нови компании, кои са хората, институциите и
инвеститорите, които могат да им помогнат да пораснат, и въобще какъв живот кипи в разрастващата се екосистема. Разбира се, приветстваме и вашите идеи, съвети, критики и препоръки на startups@capital.bg.

Мобилното приложение Cinexio, чийто екип беше подкрепен с инвестиция от фонда за стартиращи компании Launchub, вече е сред най-предпотичните киногидове в България. За една година от създаването си то вече работи на шест пазара и догодина ще се цели в навлизането в Западна Европа. Това съобщиха от екипа на компанията във връзка с навършването на първата й година.

За този период с финансирането, получено от Launchub, първо 30 хил. евро, а после допълнително seed финансиране от 100 хил. евро, мобилното приложение за iOS и Android успя да се наложи на българския пазар. Негови основатели са хърватски екип начело с Дамир Бандало. То предлага единна система за запазване на места в кината в цялата страна. В момента предлага преглед на филмите, излъчвани в кината в 13 големи града в страната. След като потребителят си избере филм, може да направи резервация на билет в желаното от него време. Благодарение на системата за запазване на места "приложението се добра до повече от 50 хил. сваляния и в продължение на два месеца и половина Cinexio оглавяваше класациите за най-добри приложения на двете най-разпространени платформи - iPhone и Android", поясниха от компанията. Оттам допълниха, че месечно през приложението са резервирани повече от 10 хил. места.


В момента мобилният ап е достъпен още в Германия, Австрия, Хърватия, Словения и Сърбия. На този етап обаче резервации могат да се правят само в България. Във връзка с първата си годишнина Cinexio пусна и специална игра за потребителите си, направили резервация през него за филми от програмата на кино "Арена". С регистрация на номера на купения билет в профила потребителите имат възможност да спечелят една от предвидените 2500 награди. Играта се провежда от 15 декември до 15 януари, като организатори уточнява, че победителите ще бъдат обявени до 10 дни след приключването ѝ на Facebook страницата на компанията.

Първоначално екипът на компанията разработваше продукта си под името Cinematic, но с навлизането на други пазари го промени на Cinexio. След новогодишните празници създателите ще се фокусират върху налагането на приложението на германския и австрийския пазар. Освен Cinexio обаче екипът разработи и подобно приложение за театри - Theatrio, където интересът все още е скромен - около 2500 сваляния за няколко месеца.

Инвесторът Launchub
Фондът за стартиращи компании Launchub получи 9 млн. евро финансиране по евроинициатива JEREMIE, за да инвестира в иновативни компании от България. За година той вече е вложил над 3 млн. евро в 26 проекта и допълнително е привлякъл още толкова частен капитал. Cinexio беше един от първите проекти, финансирани от фонда през есента на миналата година.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

По Scala-та на добрия вкус По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

17 яну 2020, 2492 прочитания

Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България Платформата за пране Jeff вече има 15 партньора в България

Първите обекти под бранда на испанския стартъп ще отворят в София и Пловдив до няколко месеца

15 яну 2020, 3427 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Решения за милиарди

Програма на Singularity University в САЩ помага на предприемачи да търсят решения на най-сложните проблеми пред човечеството

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10