На крилете на Lufthansa
Базираната в България технологична компания Vayant ще расте с германската авиокомпания зад гърба си
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
За потребителя резервирането на самолетен билет вече е като детска игра. Само няколко клика и билетът е запазен и платен. Дигитализирането на икономиката увеличи прозрачността и конкуренцията на авиопазара. За момента обаче ползите са повече за потребителите, отколкото за самите авиокомпании. Превозвачите все още се борят със слабата конкуренция на пазара на авиоданни, но и това е на път да се промени.
Тази седмица една от най-големите авиогрупи в света - германската Lufthansa, придоби дял в създадената в България Vayant Travel Technologies. Продуктът на компанията може да даде повече свобода на превозвачите в това как, кой и на каква цена продава билетите им. Сделката е доказателство както за потенциала на разработката на българските ИТ инженери, така и за огромната нужда от разкрепостяването на пазара за авиоданни в света.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Дано има повече такива добри примери!
Така Lufthansa се явява петият по-голям акционер и инвестор във Vayant..."
На български думата е инвестИТОР.
Публикувано през m.capital.bg
Интересна информация. Но защо такава неравна битка с езика: "става въпрос за едноцифрена сума в категорията на милионите, но не посочиха точното число", и "Луфтханза се явява...", и "Дюма, който освен работата си във Vayant има зад гърба си основаването на няколко технологични компании, пък допълни, че...". Макар че при всеобщата полуграмотност и копи-пейст може би прекалявам с претенциите?
Супер, това е добра новина.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход