В онлайн костюм
Трима млади предприемачи предлагат на света мъжка мода по мярка на атрактивна цена


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
хил. лв. са приходите за 2013 г. на "Болд фешън", дружеството зад бранда Dragon Inside. Финансовият резултат е загуба от 60 хил. лв.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Начинанието е добро, но скоро да не очакват пазар в България.
Цената е доста над средната у нас.
Мъжки костюм от престижна марка у нас излиза около 300-400 лв и това с корекциите, ако има нужда от такива.
Все пак успех на Dragon Inside.
Браво за начинанието, досега не ми беше известна тази компания, а се инересувам от MTM онлайн бизнеси. Определено доста добра цена, предвид качеството на платовете, дано не страда качеството на изработка от това. Малко бедно откъм цветове, освен вариациите на navy blue, charcoal &grey. Дано успеят да разрастнат гамата от предлагани материии и цветове. Успех, досега не мислех, че има българи в този бизнес.
Много амбициозен проект, дано да се задържи и за напред!
За съжаление не е по джоба на младия български меринджей.
Готина компания!
Следя я от момента, в който получи финансиране.
Винаги съм се чудел как се транспортират костюмите без да се измачкат :)
Успех на Драконите!
Страхотни специалисти ,страхотни костюми - с класи по-добри от Андрюз.Имам 2 костюма от тях и съм страхотно доволен.
Адмирации и успехи!
Бих препоръчал да преведът сайта на китайски и да го рекламират там. Китай е най-бързо растящият пазар.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.