Ти гледаш, те плащат
Година след създаването си платформата "Ятото" вече е раздала 170 хил. лв. награди и планира растеж на големите пазари


Боян Петров

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Имаше една стара комедия - затвориха някакъв човек в едно празно помещение и денонощно му пускаха реклами. Той пробва какво ли не: запушваше си ушите, затваряше си очите, молеше за пощада... Накрая просто гледаше в една точка и беше готов на всичко, само и само мъчението да спре. Ако изключим насилието (което все пак не е вариант) другите начини да накараш хората да гледат реклами, изглежда, са приложени до един и усъвършенствани до степен, че нищо ново не може да се измисли. Изглежда, но не е така. И проектът "Ятото" се опитва да го докаже. Създадената преди година платформа работи доста успешно и дори планира разрастване в чужбина, на най-големите пазари. Идеята, след като вече е реализирана, изглежда проста: комбинация между реклама, социална мрежа и благотворителност, която стимулира потребителите да гледат това, което рекламодателите им показват, по две причини. Първо - защото има шанс да спечелят пари, и второ - защото ще помогнат за определени благотворителни каузи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
9 коментара
НЕ МИ ХАРЕСВА.
Харесва ми :)
Не мога да преценя :)
Три пъти кликнах на банера им и три пъти не можах да разбера какво е това. И разбира се, не се регистрирах, само за да разбера. Та сега разбрах :)
дрън-дрън. Рекламите съсипаха интернета, добре че Касперски първи пуснаха Анти-банер, а вече маса плъгини за браузърите - Ad Block
Пък и социална мрежа с 57 хил души, то много социално
Няма такава глупост и простотия.
Публикувано през m.capital.bg
Нещо нищо не разбрах от този сайт. Най-смислената част според мен са социалните каузи в него, но другото... нещо ми се губи като замисъл. То вярно, че ако сайтът е за реклами, създателите му са зависими от качеството на рекламите в него. Сигурно могат да са по-претенциозни за качеството и съдържанието им.
И аз не разбрах теорията за черните дупки на Стивън Хокинг от три пъти прочит на заглавията на материалите плюс някое резюме тук-там.
Ама не е повод за гордост това и като прочете човек, става по-ясно.
Веднъж да се регистрираш и спамът е доживот! Ятото.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.