Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 8 дек 2014, 19:03, 13342 прочитания

Поискай си, за да получиш

"Искам си" е социално приложение, насочено към заведенията и ресторантите

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Общуването е в основата на човешките взаимоотношения. Този факт, съчетан с бързото технологично развитие, довежда до предлагането на разнообразни, алтернативни и улеснени начини за комуникация. В основата си такъв е и продуктът на шестима млади предприемачи, решени да развият общуването в сферата на заведенията и ресторантите. Те разработват мобилно приложение, наречено "Искам си", което предлага пълна гама от услуги, основаващи се единствено на персонализиране на отношенията между клиенти и сервитьори.

Идеята за социалната апликация се ражда след разработването на друг техен технологичен продукт – терминал, който обслужва както бизнеса, така и клиентите му, предоставяйки им различни видове услуги. За изработването му преди повече от една година предприемачите печелят необходимото им финансиране от над 400 хил. лв. по оперативна програма "Конкурентоспособност". Условието на финансирането е предприемачите да осигурят 10% от одобрената сума по програмата. Впоследствие терминалът намира приложение и за апликацията "Искам си".


Всеки печели...

Основната цел на "Искам си" е "размяна на ползи между клиенти и заведения, осигурявайки по-добро обслужване", обяснява Свилен Радичков, един от създателите. Как се случва това? Три са основните фигури, които имат нужда от апликацията, за да бъде пълен кръгът на услугата – клиент, сервитьор и управител на заведението. Всеки клиент има възможност да отбележи в приложението името на сервитьора, който го обслужва в момента. Веднага щом го направи, той получава точки, които би могъл впоследствие да размени за отстъпки във всяко заведение. Сервитьорът от своя страна също получава точки като възнаграждение за създалото се персонално отношение. Той обаче може да използва точките си като ваучери за намаление от магазини за дрехи и козметика.

"Чрез елиминиране на анонимността на служителите и същевременно стимулирайки ги, намалява вероятността за лошо обслужване от тяхна страна", разяснява Свилен Радичков. Важна роля в услугата играят и управителите. От тях зависят отстъпките, които потребителят получава, използвайки събраните точки. Те трябва да публикуват в "Искам си" намаления продукт, като по този начин информират всички, които са инсталирали приложението. "Така привличат нови клиенти и градят лоялност у съществуващите", допълва Радичков. Според създателите на мобилното приложение печеленето на точки, които впоследствие имат материално изражение, биха се отразили положително на участващите в услугата. Разработката на младите предприемачи действа и като директен посредник между потребител и управител. Всеки, който има оплакване или препоръки към обслужването, би могъл да напише личен коментар към управителя на заведението.



...на каква цена

Апликацията е напълно безплатна както за клиентите, така и за обслужващите ги сервитьори. За управителите е определена месечна такса между 15 и 20 лв. Екипът на "Искам си" дава достъп на заведенията до приложението и определя броя на точките, които потребителите печелят. Продуктът вече е наличен за операционните системи Android и iOS.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Братя татуисти Братя татуисти

Собствениците на студиото за татуировки Smokov Brothers разрастват бизнеса си с бранда за дрехи Snake Legend

29 май 2020, 4159 прочитания

Софийският адрес за френски макарони Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

22 май 2020, 7413 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Контролирай машини през мобилния си телефон

Компанията CM2W разработва софуерни решения за индустриалния сектор

Още от Капитал
Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Трудното събуждане на трудовия пазар

Кризата покрай епидемията от коронавирус удари много бизнеси и остави десетки хиляди хора без работа

Новият син папа

Наско Сираков няма финансовия ресурс да издържа "Левски", но разполага с доверието на феновете

Площад "Александър Невски" ще се ремонтира, но няма да се промени

Общината ще похарчи предвидените 17. млн. лв. за реконструкцията на зоната, но ще има само козметични намеси

СССР: една одисея в Космоса

Книга събира най-добрия руски графичен дизайн от годините на студената война

Широко затворени очи

Какво (не) научихме за особеностите на общественото поведение по време на пандемия

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10