Памук, грижа и добър бизнес план

Производителят на бебешки дрешки Angel Baby получи финансиране от фонда Eleven за разширяване на дейността си

Десислава Янкова се грижи за маркетинга, а Димитър Тонов - за финансите на фирмата
Десислава Янкова се грижи за маркетинга, а Димитър Тонов - за финансите на фирмата    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Десислава Янкова се грижи за маркетинга, а Димитър Тонов - за финансите на фирмата
Десислава Янкова се грижи за маркетинга, а Димитър Тонов - за финансите на фирмата    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Да мислиш, че притежаването на собствен бизнес означава да раздаваш заповеди от лаптопа на плажа, е илюзия, с която много предприемачи се разделят бързо след старта на дейността си. Създателите на българската марка за бебешки дрешки Angel Baby Десислава Янкова и Димитър Тонов не са имали подобни фантазии. Днес, след шест години работа по 6 дни в седмицата, по 12 часа на ден, те са категорични, че зад успеха на един бизнес стоят не само брилянтните идеи, но и упоритият труд за постигането им. И после - още от същото.

Действително, за краткото време, в което съществува, брандът бързо привлече вниманието на майките. Магазините Angel Baby вече са шест, а приятелите на страницата му във фейсбук - близо 24 хил. Новото е, че марката стана обект на интерес и на фонда за дялови инвестиции Eleven и спечели финансиране за разширяване на бизнеса към нови пазари. Максималното вложение, което фондът може да направи по регламент срещу придобиване на дял от компания, е 200 хил. евро.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал