Ученици разработват проекти в областта на социалните иновации

В конкурса се включиха 135 младежи от страната

Първо място спечели проектът за пътуваща класна стая.

	
	
	
	


Първо място
спечели проектът за пътуваща класна
стая<br /><br />
Първо място спечели проектът за пътуваща класна стая. Първо място спечели проектът за пътуваща класна стая<br /><br />    ©  Джуниър Ачийвмънт България
Първо място спечели проектът за пътуваща класна стая.

	
	
	
	


Първо място
спечели проектът за пътуваща класна
стая<br /><br />
Първо място спечели проектът за пътуваща класна стая. Първо място спечели проектът за пътуваща класна стая<br /><br />    ©  Джуниър Ачийвмънт България

Ученици създават иновативни решения за справяне с неграмотността по света. Това беше финалната задача на участниците в Националния иновативен лагер, организиран от "Джуниър ачийвмънт България". С помощта на ментори учениците трябваше да създадат бизнес модел на идеята си, която работи в полза на обществото. Първо място спечели проектът за пътуваща класна стая за деца на възраст между 6 и 11 години.

Общо 135 ученици от цяла България кандидатстваха за състезанието, но само 60 от тях стигнаха до националния финал, провел се миналата седмица в София. Те трябваше да представят умения за работа в екип, бързо анализиране на поставен проблем и намиране на иновативно решение. Темата, която организаторите на конкурса зададоха, беше "Справяне с неграмотността по света". Финалистите бяха предварително разделени на отбори от по пет човека от различни училища, за да бъдат поставени в непозната за тях обстановка. След като младите екипи измислиха своите решения в сферата на образованието, те трябваше да направят бизнес модел, който да представят за три минути на публиката и журито. Ментори на учениците бяха бизнес консултанти, предприемачи и доброволци, който работят в различни сфери на бизнеса. Те помагаха и насърчаваха младежите по пътя на разработването на най-добрите социални проекти.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал