"Клеймкомпас" издейства обезщетения при закъснели полети

Бизнес моделът не е нов, но българският стартъп е един от първите, ориентиран към Източна Европа

Идеята хрумва на Татяна Миткова, която e студентка по право и една от основателките на "Клеймкомпас"
Идеята хрумва на Татяна Миткова, която e студентка по право и една от основателките на "Клеймкомпас"    ©  Клеймкомпас
Идеята хрумва на Татяна Миткова, която e студентка по право и една от основателките на "Клеймкомпас"
Идеята хрумва на Татяна Миткова, която e студентка по право и една от основателките на "Клеймкомпас"    ©  Клеймкомпас
При закъснение с поне три часа или отмяна на полета пътниците имат право на обезщетение до 600 евро

Българската стартираща компания "Клеймкомпас" поема защитата на пътници на авиокомпании в рамките на ЕС, чиито полети са закъснели или са били отменени. За малко повече от месец екипът на стартъпа има 70 клиенти, като на седем от тях е успял да издейства и обезщетения на средна стойност 400 евро. Бизнес моделът не е нов, но е първият ориентиран към Източна Европа.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал