Може ли латексът да бъде иновативен продукт

Българският стартъп Creō, който произвежда иновативна боя, получи второ финансиране от акселератора Eleven

Идеята за вълшебната боя хрумва на Елена Николова, Искрен Митев (вдясно) и Ясен Русев преди две години
Идеята за вълшебната боя хрумва на Елена Николова, Искрен Митев (вдясно) и Ясен Русев преди две години
Идеята за вълшебната боя хрумва на Елена Николова, Искрен Митев (вдясно) и Ясен Русев преди две години    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Идеята за вълшебната боя хрумва на Елена Николова, Искрен Митев (вдясно) и Ясен Русев преди две години    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Целта на компанията е да набере 200 хил. евро за бъдещето си развитие

Двойно увеличение на продажбите от юли насам и начало на оборудване на собствена фабрика в Русе. Това е равносметката на българския стартъп Creō от създаването му през май тази година. Компанията разработва, произвежда и продава иновативна боя, която позволява на всяка стена да се пише с маркер и после да се трие с гъба. Наскоро Creō получиха второ финансиране от акселератора Eleven, което е поне двойно по-голямо от първото в размер на 25 хил. евро през май. Сега компанията води преговори и с други фондове и инвестиционни ангели, а целта й е да набере 200 хил. евро за по-нататъшното си развитие.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове