Може ли латексът да бъде иновативен продукт
Българският стартъп Creō, който произвежда иновативна боя, получи второ финансиране от акселератора Eleven


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Двойно увеличение на продажбите от юли насам и начало на оборудване на собствена фабрика в Русе. Това е равносметката на българския стартъп Creō от създаването му през май тази година. Компанията разработва, произвежда и продава иновативна боя, която позволява на всяка стена да се пише с маркер и после да се трие с гъба. Наскоро Creō получиха второ финансиране от акселератора Eleven, което е поне двойно по-голямо от първото в размер на 25 хил. евро през май. Сега компанията води преговори и с други фондове и инвестиционни ангели, а целта й е да набере 200 хил. евро за по-нататъшното си развитие.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове