Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 20 юли 2016, 18:11, 19391 прочитания

Българска софтуерна компания разраства бизнеса си в САЩ и Великобритания

ERP.BG предлага услуга за цялостно управление на бизнеса

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската софтуерна компания ERP.BG, която разработва интегрирана система за управление на бизнеса, обяви, че разширява дейността си и стъпва на пазарите във Великобритания и САЩ. Компанията вече има изнесени два облачни сървъра и разполага с техническа готовност да лансира онлайн версията на услугата си, осигуряваща на клиентите им достъп в реално време до фирмените ресурси през мобилни и десктоп устройства. От ERP.BG коментираха, че най-голямата им инвестиция до момента за излизането на новите пазари е в размер на 40 хил. долара, вложени в придобиването на домейна www .erp .net.

Бизнесът в България


Софтуерната компания има над 19 години опит на българския пазар в разработката, внедряването и поддръжката на системи за автоматизиране на цялостното управление на дейността на бизнеса – от логистиката, през производството до финансите. Решенията за управление са различни и могат да бъдат променяни в зависимост от дейността и размерите на фирмите. Основни клиенти на ERP.BG в България са малките и средните бизнеси, а приходите им за изминалата година се равняват на 858 хил. лв. "Имаме разработени около 80 проекта, като всеки от тях може да бъде използван от много фирми. Според наши проучвания приблизително 1% от брутния вътрешен продукт (БВП) на България е реализиран от фирми, които използват услугите ни", коментира пред "Капитал Daily" Иван Аржентински, управляващ партньор в ERP.BG. Ценообразуването на услугата е плаващо и също зависи от нуждите на клиентите и внедрените функционалности. "Вече няма лицензи, софтуерът се използва от клиентите ни на абонаментен принцип. Цената варира в голям диапазон от 500 до 2 хил. лв.", допълни Аржентински.

Подготовка за новите пазари

Компанията разработва изцяло самостоятелно платформата и технологията, която стои зад нея, и си партнира с консултантски фирми за предлагане на услугата на крайните клиенти. "Ще приложим същия бизнес план и на пазарите във Великобритания и САЩ, като за тази цел ще проведем обучения на партньорите, с които ще работим в чужбина", обясни управляващият партньор в компанията. Сред основните причини за избор на точно тези държави от ERP.BG посочиха, че са англоезични пазари, на които могат да се конкурират освен по технологични характеристики и с цени. Иван Аржентински добави, че ще насочат онлайн услугата си отново най-вече към средните бизнеси. Едно от предизвикателствата за българската софтуерна компания на чуждите пазари ще бъде да се установят като фирма и да бъдат разпознаваеми. "Най-трудно ще ни бъде да преборим конкуренцията на база изграден имидж. Успеем ли да се преборим с този проблем конкретно на тези два пазара, ще можем да лансираме услугата си навсякъде", обобщи Аржентински. В зависимост от постигнатите резултати компанията ще прецени дали да се насочи и към други външни пазари.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Софийският адрес за френски макарони Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

22 май 2020, 6285 прочитания

Стоян Ангелов, Evedo: Фокусирахме се върху разрастващия се пазар на онлайн събития Стоян Ангелов, Evedo: Фокусирахме се върху разрастващия се пазар на онлайн събития

Съоснователят и изпълнителен директор на Evedo пред "Капитал"

15 май 2020, 3082 прочитания

24 часа 7 дни
 
Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10