Свеж кръг
Юлиан Митов започва от търговия с плодове, прави верига заведения за фрешове и стига до собствено земеделско производство
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Юлиян Митов създава концепцията и първия обект от веригата Fresh Bar преди три години и половина. От 2009 г. той търгува с плодове и зеленчуци, които купува на едро и доставя на търговски вериги и ресторанти. Растящото търсене на здравословни, пресни и чисти храни подтиква Митов да погледне към фрешовете. Така през февруари 2013 г. в мол "София" отваря първият Fresh Bar. Година по-късно обектите са вече шест. Днес са 10, като последният от тях за първи път е извън столицата - в пловдивския мол "Марково тепе". От скоро предлага и франчайз.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Аз купувах фрешове редовно от фреш бара до Съдебната палата преди години, докато не видях как младежът който го приготвяше как си пушеше цигара отпред с работните ръкавици....без коментар....ако не ги сваля докато пуши, дали ги сваля като отива в тоалетната? Всъщност колко струват чифт подобни ръкавици? 20 стотинки макс при цена на фреш минимум 2-3 лева.....
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.