Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Бизнес с дъх на уют

"Айтъмс дизайн" произвежда аксесоари за дома

И трите създателки идват от арт средите. Сами стоят зад визуалното оформление на етикетите, сайта и кампаниите си.Сара Кюркчиева (вляво) е учила графичен дизайн, видео обработка и мениджмънт в Париж и Лондон. Зорница Ангелова (вдясно) завършва моден дизайн в Амстердам. Наталия Парушева (в средата) завършва Текстил в Националната Художествена академия и в момента като мениджър проекти е отдадена на проекта на пълен работен ден.
И трите създателки идват от арт средите. Сами стоят зад визуалното оформление на етикетите, сайта и кампаниите си.Сара Кюркчиева (вляво) е учила графичен дизайн, видео обработка и мениджмънт в Париж и Лондон. Зорница Ангелова (вдясно) завършва моден дизайн в Амстердам. Наталия Парушева (в средата) завършва Текстил в Националната Художествена академия и в момента като мениджър проекти е отдадена на проекта на пълен работен ден.
И трите създателки идват от арт средите. Сами стоят зад визуалното оформление на етикетите, сайта и кампаниите си.Сара Кюркчиева (вляво) е учила графичен дизайн, видео обработка и мениджмънт в Париж и Лондон. Зорница Ангелова (вдясно) завършва моден дизайн в Амстердам. Наталия Парушева (в средата) завършва Текстил в Националната Художествена академия и в момента като мениджър проекти е отдадена на проекта на пълен работен ден.    ©  Цветелина Белутова
И трите създателки идват от арт средите. Сами стоят зад визуалното оформление на етикетите, сайта и кампаниите си.Сара Кюркчиева (вляво) е учила графичен дизайн, видео обработка и мениджмънт в Париж и Лондон. Зорница Ангелова (вдясно) завършва моден дизайн в Амстердам. Наталия Парушева (в средата) завършва Текстил в Националната Художествена академия и в момента като мениджър проекти е отдадена на проекта на пълен работен ден.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Пазарът на ароматни свещи

"В България пазарът на свещи се дели на две. Или са масови с не много високо качество, или изключително скъпи и вносни, които се продават в специализирани магазини. Първите са на цени от 5 до около 10 лв., вторите около 60-70 лв. и нагоре. Така се получава ниша, която решихме да запълним със свещ, която хем е много качествена, но е и достъпна. В момента свещите са бързо растяща категория в цял свят, само в САЩ пазарът е за 3.2 млрд. долара. В Европа не е толкова голям все още, но расте. За разлика от Америка, в Европа и България предлагането в този сегмент не е голямо и затова сме се насочили тук.

Маржовете в бизнеса със свещи са сравнително високи и зависят от това през какви канали се продават и дали са синтетични аромати или със есенциални масла. Минималните маржове са около 50-60% в зависимост от канала на продажба. В България ги продаваме на цена

15 лв.

, защото искаме да сме достъпни. В чужбина цените са ни двойни на българските и ни носят маржове, отговарящи на категорията и задоволителни за бизнеса.", обяснява Сара Кюркчиева.

Как да превърнеш красотата, с която искаш да се заобиколиш, в бизнес? Отговор на този въпрос може да дойде от Сара Кюркчиева, Зорница Ангеловa и Наталия Парушева. Преди около година трите основават компания на име "Айтъмс дизайн" с идеята да създават аксесоари за дома. Мотивацията им е основно, че не могат да намерят такива продукти за себе си - не толкова, за да печелят. Три месеца след като пускат първата си линия - ароматни свещи, и изненадани от успеха ѝ, те вече предлагат и дървени аксесоари, а за догодина планират и текстил. Формулата на успеха им, смятат основателките, е в личното отношение, което полъхва от всеки продукт.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ana_ni avatar :-|
    ana_ni

    м ного прриятно изглежда начинанието на младите дами

    но последния въпрос на журналиста е идиотски
    ква е тая новоизмислена грозна дума?м а р ке тирате
    много грозно

    Нередност?
Нов коментар