С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
26 апр 2017, 17:01, 10551 прочитания

Осем стартиращи компании завършиха успешно третото издание на UniStart

Програмата цели да преведе екипите през всички етапи от реализирането на бизнес идея

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Общо осем стартиращи компании завършиха успешно третото издание на програмата за млади предприемачи UniStart, която има за цел да даде основни познания на участниците как да развият идеите си в успешен бизнес. В продължение на шест седмици организаторите от "Младежки бизнес клуб" заедно със специалисти и ментори от сферата на предприемачеството, технологиите, маркетинга и инвестициите, преминаха заедно с младите екипите през целия път от основаването на стартираща компания до създаването на продукт и набирането на клиенти. Домакин на курса беше споделеното работно пространство Puzl CowOrKing, където участниците имаха възможност и да се срещнат и с потенциални инвеститори, пред които да представят своя вече изграден бизнес план и първи продукт.

По-високи изисквания


За тазгодишното издание на UniStart са кандидатствали общо 50 стартъпа, от които едва 14 стигат до обучителната програма. "Подбрахме най-добрите и перспективни идеи и проекти, които имат най-голям шанс за развитие и превръщане в работещ бизнес", коментира пред "Капитал" Деница Тюфекчиева, проджект мениджър на UniStart и бизнес дивелопър в стартиращата компания Propy. По време на програмата всяка седмици екипите покриват различни теми и имат за цел да изпълнят зададените им практически предизвикателства. Точно те са оказват и спънката за шест от стартиращите компании да завършат програмата, които или се отказват по собствено желание заради затруднения, или не показват необходимия прогрес, за да продължат напред. Общото между стигналите до края на програмата екипи е, че всички те разработват проекти с техническа насоченост.

Деница Тюфекчиева определя третото издание на UniStart като най-успешното до момента, както заради големия интерес от страна на стартъпите, така и заради по-високото ниво на бизнес идеи. "Целта на третият сезон на програмата беше да именно да вдигнем нивото както на UniStart чрез повече ментори, лекции и практически задачи, така и да подберем по-добри стартиращи компании, които да продължат да работят и след това", допълва тя. През първите два сезона UniStart са завършили успешно общо 15 стартиращи компании, част от които продължават да развиват бизнес идеите си.

Завършилите стартиращи компании



Стартиращата компания DigiCo разработва платформа, чрез която други стартъпи могат да намират специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите, с които да си сътрудничат, в случай че нямат или не могат да си позволят цял маркетинг екип.

Екипът на YES – Your English Specialists, предлагат иновативни, практични и модерни обучения на английски език. Чрез новите методи на обучение от стартиращата компанията целят да помагат на хората да подобрят уменията и знанията си, за да "създадат своето по-добро Аз утре".

В основата на проекта на стартиращата компания Catalea Trading е изкуственият интелект. Екипът разработва софтуер за анализиране на голямо количество база данни от фондовите борси, чрез което могат да се прогнозират бъдещите движения на пазара.

Стартъпът LEXIS разработва проект в сферата на обслужването на клиенти. Чрез комбинация от Big Data, AI & Machine Learning компанията разпознава с каква емоции са наситени дадени текстове, което спомага за по-бързото и ефективно отговаряне на клиентски запитвания.

Екипът на HIT целят да създадат иновация в системите за затопляне на вода, като по този начин ще спомогнат за по-бързото и евтино снабдяване с вода на отдалечени или недостъпни региони.

От PeePoo Smart Stickers разработват стикери за бебешки памперси, чрез които родителите могат да следят комфорта, състоянието и здравето на бебето. Информацията се предава на мобилно приложение, свързано със стикерите.

Стартиращата компания SHKOLO работи в посока решаване на проблема с бюрокрацията в българските училища, автоматизирайки и дигитализирайки училищните процеси и администрация.

Уеб порталът Domashno.bg помага на ученици от различни класове при подготовката на домашните им чрез професионално разработени материали. Компанията вече разполага с потребителска база от близо 7 хил. души.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 януари 2019г.
София Хотел Балкан

capital.bg/governmentevent

13-ТА ГОДИШНА СРЕЩА НА БИЗНЕСА С ПРАВИТЕЛСТВОТО


Пътят на България към еврозоната: какви ще са ефектите върху икономиката и как да се подготви бизнесът

Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Важните стъпки към Еврозоната
  • Какво предстои пред България през 2019: приоритетите на правителството
  • Колко голям е рискът за разделение между държавите от Еврозоната и останалите и къде е мястото на България
  • Политики и реформи, които ще доближат България до Еврозоната
  • Ефектът на еврото върху бизнеса
  • Как членството в Еврозоната ще се отрази върху икономиката и как бизнесът да се подготви

Към регистрацията

Прочетете и това

Загърни се с "Шевица" Загърни се с "Шевица"

Шаловете на Гергана Станкова се продават в Цюрих, Прага, Лил, Москва, Лос Анджелис, Мелбърн

18 яну 2019, 3932 прочитания

Липсващото звено в стартъп веригата 1 Липсващото звено в стартъп веригата

Българи от Силициевата долина ще издърпват стартъпи към глобалната сцена

11 яну 2019, 9014 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Бизнес закуска в бутилка

Или как софийската семейна фирма "Сантулита" произвежда смути с марката Frudada

Три пазарни ефекта за България при Brexit без сделка

Въпреки че Великобритания не е ключов български пазар, Брекзит без сделка може да дестабилизира фармацевтичния сектор

Столицата на културата в счупеното огледало

Няколко важни извода за годината на културата в Пловдив, които потънаха в спорове, шум и призраците на несбъднати проекти

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Льо Корбюзие, който живее на покрива

Домът-ателие на френско-швейцарския архитект Льо Корбюзие в Париж отваря за посетители след двегодишна реставрация

Седем дни в Санкт Петербург

Град на контрасти, театри и невероятни истории

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 3

Капитал

Брой 3 // 19.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: "Газпром" занижи очакваните тук такси от "Турски поток"; Китай забавя растежа си

Емисия

DAILY @7PM // 21.01.2019 Прочетете