С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
26 апр 2017, 17:01, 10138 прочитания

Осем стартиращи компании завършиха успешно третото издание на UniStart

Програмата цели да преведе екипите през всички етапи от реализирането на бизнес идея

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Фонд финансира свързаната с България млада компания Clippings

Сред първите инвеститори в платформата за дизайнерски мебели и аксесоари за дома е и Спас Русев

3 май 2017

Конкурсът ClimateLaunchpad търси най-добрите зелени бизнес идеи

Крайният срок за кандидатстване е 14 май

3 май 2017

От стартъп до онлайн модна империя

Как германската Zalando стана лидер на европейския пазар в продажбите на дрехи по интернет

18 апр 2017

Най-големият споделен офис на София

Мястото се разширява на етапи и за година и половина вече заема обща площ от 2700 кв.м, предстоят и още 2500 кв.м в съседна сграда

13 апр 2017
Общо осем стартиращи компании завършиха успешно третото издание на програмата за млади предприемачи UniStart, която има за цел да даде основни познания на участниците как да развият идеите си в успешен бизнес. В продължение на шест седмици организаторите от "Младежки бизнес клуб" заедно със специалисти и ментори от сферата на предприемачеството, технологиите, маркетинга и инвестициите, преминаха заедно с младите екипите през целия път от основаването на стартираща компания до създаването на продукт и набирането на клиенти. Домакин на курса беше споделеното работно пространство Puzl CowOrKing, където участниците имаха възможност и да се срещнат и с потенциални инвеститори, пред които да представят своя вече изграден бизнес план и първи продукт.

По-високи изисквания

За тазгодишното издание на UniStart са кандидатствали общо 50 стартъпа, от които едва 14 стигат до обучителната програма. "Подбрахме най-добрите и перспективни идеи и проекти, които имат най-голям шанс за развитие и превръщане в работещ бизнес", коментира пред "Капитал" Деница Тюфекчиева, проджект мениджър на UniStart и бизнес дивелопър в стартиращата компания Propy. По време на програмата всяка седмици екипите покриват различни теми и имат за цел да изпълнят зададените им практически предизвикателства. Точно те са оказват и спънката за шест от стартиращите компании да завършат програмата, които или се отказват по собствено желание заради затруднения, или не показват необходимия прогрес, за да продължат напред. Общото между стигналите до края на програмата екипи е, че всички те разработват проекти с техническа насоченост.

Деница Тюфекчиева определя третото издание на UniStart като най-успешното до момента, както заради големия интерес от страна на стартъпите, така и заради по-високото ниво на бизнес идеи. "Целта на третият сезон на програмата беше да именно да вдигнем нивото както на UniStart чрез повече ментори, лекции и практически задачи, така и да подберем по-добри стартиращи компании, които да продължат да работят и след това", допълва тя. През първите два сезона UniStart са завършили успешно общо 15 стартиращи компании, част от които продължават да развиват бизнес идеите си.

Завършилите стартиращи компании



Стартиращата компания DigiCo разработва платформа, чрез която други стартъпи могат да намират специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите, с които да си сътрудничат, в случай че нямат или не могат да си позволят цял маркетинг екип.

Екипът на YES – Your English Specialists, предлагат иновативни, практични и модерни обучения на английски език. Чрез новите методи на обучение от стартиращата компанията целят да помагат на хората да подобрят уменията и знанията си, за да "създадат своето по-добро Аз утре".

В основата на проекта на стартиращата компания Catalea Trading е изкуственият интелект. Екипът разработва софтуер за анализиране на голямо количество база данни от фондовите борси, чрез което могат да се прогнозират бъдещите движения на пазара.

Стартъпът LEXIS разработва проект в сферата на обслужването на клиенти. Чрез комбинация от Big Data, AI & Machine Learning компанията разпознава с каква емоции са наситени дадени текстове, което спомага за по-бързото и ефективно отговаряне на клиентски запитвания.

Екипът на HIT целят да създадат иновация в системите за затопляне на вода, като по този начин ще спомогнат за по-бързото и евтино снабдяване с вода на отдалечени или недостъпни региони.

От PeePoo Smart Stickers разработват стикери за бебешки памперси, чрез които родителите могат да следят комфорта, състоянието и здравето на бебето. Информацията се предава на мобилно приложение, свързано със стикерите.

Стартиращата компания SHKOLO работи в посока решаване на проблема с бюрокрацията в българските училища, автоматизирайки и дигитализирайки училищните процеси и администрация.

Уеб порталът Domashno.bg помага на ученици от различни класове при подготовката на домашните им чрез професионално разработени материали. Компанията вече разполага с потребителска база от близо 7 хил. души.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Семейството с каменната мелница Семейството с каменната мелница

"Екосем" произвежда 21 вида брашна, а най-новото им предложение е полезната вафла "Лимецка"

21 сеп 2018, 4692 прочитания

Сладката "мисия Лондон" Сладката "мисия Лондон"

Българката Ирен Мердинян вече шеста година предлага на британския пазар сурови десерти под бранда Raw Bonbon

14 сеп 2018, 44301 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Бизнес закуска в бутилка

Или как софийската семейна фирма "Сантулита" произвежда смути с марката Frudada

Как работи "мекият фашизъм" на Орбан

Унгария е предупреждение за това какво може да се случи, когато безскрупулен популист е оставен да управлява безконтролно

#ДжиПиГейт - обръчът от консултанти, оценители и изпълнители в действие

Мрежа от свързани хора и фирми подготвя, оценява и изпълнява обществени поръчки, свързани с еврофондовете

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Музика за очите

Гиноварт в Музея на музиката в Барселона

Led Zeppelin на 50

През октомври излиза фотоалбум с непубликувани досега снимки от историята на групата (1968-1980 г.)

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 22.09.2018 Прочетете