С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
26 апр 2017, 17:01, 10802 прочитания

Осем стартиращи компании завършиха успешно третото издание на UniStart

Програмата цели да преведе екипите през всички етапи от реализирането на бизнес идея

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Общо осем стартиращи компании завършиха успешно третото издание на програмата за млади предприемачи UniStart, която има за цел да даде основни познания на участниците как да развият идеите си в успешен бизнес. В продължение на шест седмици организаторите от "Младежки бизнес клуб" заедно със специалисти и ментори от сферата на предприемачеството, технологиите, маркетинга и инвестициите, преминаха заедно с младите екипите през целия път от основаването на стартираща компания до създаването на продукт и набирането на клиенти. Домакин на курса беше споделеното работно пространство Puzl CowOrKing, където участниците имаха възможност и да се срещнат и с потенциални инвеститори, пред които да представят своя вече изграден бизнес план и първи продукт.

По-високи изисквания


За тазгодишното издание на UniStart са кандидатствали общо 50 стартъпа, от които едва 14 стигат до обучителната програма. "Подбрахме най-добрите и перспективни идеи и проекти, които имат най-голям шанс за развитие и превръщане в работещ бизнес", коментира пред "Капитал" Деница Тюфекчиева, проджект мениджър на UniStart и бизнес дивелопър в стартиращата компания Propy. По време на програмата всяка седмици екипите покриват различни теми и имат за цел да изпълнят зададените им практически предизвикателства. Точно те са оказват и спънката за шест от стартиращите компании да завършат програмата, които или се отказват по собствено желание заради затруднения, или не показват необходимия прогрес, за да продължат напред. Общото между стигналите до края на програмата екипи е, че всички те разработват проекти с техническа насоченост.

Деница Тюфекчиева определя третото издание на UniStart като най-успешното до момента, както заради големия интерес от страна на стартъпите, така и заради по-високото ниво на бизнес идеи. "Целта на третият сезон на програмата беше да именно да вдигнем нивото както на UniStart чрез повече ментори, лекции и практически задачи, така и да подберем по-добри стартиращи компании, които да продължат да работят и след това", допълва тя. През първите два сезона UniStart са завършили успешно общо 15 стартиращи компании, част от които продължават да развиват бизнес идеите си.

Завършилите стартиращи компании



Стартиращата компания DigiCo разработва платформа, чрез която други стартъпи могат да намират специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите, с които да си сътрудничат, в случай че нямат или не могат да си позволят цял маркетинг екип.

Екипът на YES – Your English Specialists, предлагат иновативни, практични и модерни обучения на английски език. Чрез новите методи на обучение от стартиращата компанията целят да помагат на хората да подобрят уменията и знанията си, за да "създадат своето по-добро Аз утре".

В основата на проекта на стартиращата компания Catalea Trading е изкуственият интелект. Екипът разработва софтуер за анализиране на голямо количество база данни от фондовите борси, чрез което могат да се прогнозират бъдещите движения на пазара.

Стартъпът LEXIS разработва проект в сферата на обслужването на клиенти. Чрез комбинация от Big Data, AI & Machine Learning компанията разпознава с каква емоции са наситени дадени текстове, което спомага за по-бързото и ефективно отговаряне на клиентски запитвания.

Екипът на HIT целят да създадат иновация в системите за затопляне на вода, като по този начин ще спомогнат за по-бързото и евтино снабдяване с вода на отдалечени или недостъпни региони.

От PeePoo Smart Stickers разработват стикери за бебешки памперси, чрез които родителите могат да следят комфорта, състоянието и здравето на бебето. Информацията се предава на мобилно приложение, свързано със стикерите.

Стартиращата компания SHKOLO работи в посока решаване на проблема с бюрокрацията в българските училища, автоматизирайки и дигитализирайки училищните процеси и администрация.

Уеб порталът Domashno.bg помага на ученици от различни класове при подготовката на домашните им чрез професионално разработени материали. Компанията вече разполага с потребителска база от близо 7 хил. души.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Новите моторетки от Русе 10 Новите моторетки от Русе

Десислава Николова навлиза в третата си година на продажби на проектираните от екипа й скутери Motoretta

19 апр 2019, 16317 прочитания

Сладолед за големи 3 Сладолед за големи

Деян Тошев и Албена Стоянова започват експеримента с алкохолния сладолед през юли миналата година

12 апр 2019, 4886 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

Намалява броят на българските студенти в САЩ

През миналата учебна година в американски университети са учили 826 души от страната

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Предприемач" Затваряне
Бизнес закуска в бутилка

Или как софийската семейна фирма "Сантулита" произвежда смути с марката Frudada

Фотоистория: Катедралата "Нотр Дам" – емблемата на Париж

Строителството започва през 1163 г. и завършва през 1345 г., като сградата се смята за шедьовър на готическата архитектура

Комиците в политиката: Без майтап

Украйна е на път да си избере комедиен артист за президент. И съвсем не е единствената, която удря смешен шамар на статуквото

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Пролет в Лангедок и Гаскония

Пътешествие в част от Южна Франция из земите на катарите, гъшия дроб и родните места на Д'Артанян и Тулуз-Лотрек

След Хавел и потоп

Чешкият журналист Даниел Кайзер за кнгите си "Дисидент" и "Президент" и състоянието на журналистиката в Централна и Източна Европа