Бизнес закуска в бутилка
Или как софийската семейна фирма "Сантулита" произвежда смути с марката Frudada


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- Софийската стартираща компания "Сантулита" се опитва да наложи прясно изцедените плодови и зеленчукови напитки под марката Frudada
- Семейният бизнес започва с 1 млн. лв. инвестирани собствени средства и заеми и вече произвежда 50 хил. бутилки месечно
- Основното, на което се залага, е здравословният микс и липсата на оцветители и консерванти
Сок, който може да те нахрани. Вероятно това, наречено смути (от англ. smoothie), не звучи апетитно за любителите на традиционната "здрава" закуска, които искат да започнат деня с пълен стомах. Гъстите напитки от прясно изцедени плодове и зеленчуците обаче далеч не са само екзотично занимание за здравословни маниаци с блендера у дома. Те все повече са и бизнес. А за стартиращата софийска микрофирма "Сантулита" производството на смути с марката "ФруДаДа" (Frudada) е ново начинание, от което се издържа цялото семейство.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Браво, голям фен съм на тези сокчета! Ето това е бизнес!
Гледах ги 6 месеца, накрая видях намаление на 2,50 и си купих няколко. Всичките ми харесаха. Дано да се масовизира продуктът, за да поевтинее.
До коментар [#2] от "cinik":
Да, много са хубави, но са малко скъпи.
Дано да поевтинее.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.