Бизнес закуска в бутилка

Или как софийската семейна фирма "Сантулита" произвежда смути с марката Frudada

Злателина Бежева, маркетинг мениджър на Frudada: Най-важното е, че вярваме в това, което правим. Така е и с други хора в хранителния бизнес, които продават бутикови здравословни продукти.
Злателина Бежева, маркетинг мениджър на Frudada: Най-важното е, че вярваме в това, което правим. Така е и с други хора в хранителния бизнес, които продават бутикови здравословни продукти.
Злателина Бежева, маркетинг мениджър на Frudada: Най-важното е, че вярваме в това, което правим. Така е и с други хора в хранителния бизнес, които продават бутикови здравословни продукти.    ©  Цветелина Белутова
Злателина Бежева, маркетинг мениджър на Frudada: Най-важното е, че вярваме в това, което правим. Така е и с други хора в хранителния бизнес, които продават бутикови здравословни продукти.    ©  Цветелина Белутова

Темата накратко

- Софийската стартираща компания "Сантулита" се опитва да наложи прясно изцедените плодови и зеленчукови напитки под марката Frudada

- Семейният бизнес започва с 1 млн. лв. инвестирани собствени средства и заеми и вече произвежда 50 хил. бутилки месечно

- Основното, на което се залага, е здравословният микс и липсата на оцветители и консерванти

Сок, който може да те нахрани. Вероятно това, наречено смути (от англ. smoothie), не звучи апетитно за любителите на традиционната "здрава" закуска, които искат да започнат деня с пълен стомах. Гъстите напитки от прясно изцедени плодове и зеленчуците обаче далеч не са само екзотично занимание за здравословни маниаци с блендера у дома. Те все повече са и бизнес. А за стартиращата софийска микрофирма "Сантулита" производството на смути с марката "ФруДаДа" (Frudada) е ново начинание, от което се издържа цялото семейство.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ltoshev avatar :-|
    Lubomir Toshev
    • + 10

    Браво, голям фен съм на тези сокчета! Ето това е бизнес!

    Нередност?
  • 2
    cinik avatar :-|
    cinik
    • + 4

    Гледах ги 6 месеца, накрая видях намаление на 2,50 и си купих няколко. Всичките ми харесаха. Дано да се масовизира продуктът, за да поевтинее.

    Нередност?
  • 3
    t0d0 avatar :-|
    Pandipool
    • + 1

    До коментар [#2] от "cinik":

    Да, много са хубави, но са малко скъпи.
    Дано да поевтинее.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал