Ръчно, новаторско и местно
Пловдивската семейна компания "Биостайл" на Евгения и Димитър Стаменови произвежда сурови крекери и хапки с пробиотик и изнася от Европа до Нова Зеландия


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Искам само да им пожелая успех, бъдещето е на тяхна страна!
Поздравления и успех!
Браво...и успех!!
Успех , нека силата бъде с вас.
Точно така — нишови продукти, брандиране (собствена марка) свързано с региона и евентуално търсене на международен пазар, защото именно ограниченото количество в предлагането, може да вдигне цената (и печалбата) при по-широко търсене. Който иска, да се бори в секторите с огромните, масови производства с огромни пазарни територии (и съответно яко плащане за логистика) и изпилени маржове при това с мощни конкуренти.
Защо ли не се връзва тази статия с тази - http://www.dnevnik.bg/sviat/2017/06/20/2992398_tat e_razberi_me_ne_iskam_da_jiveia_v_tazi_strana_-/?r ef=id
Който може си може, койте ли не - си търси причини.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.