В помощ на търговците

Създаденият от българи лондонски стартъп Heresy развива софтуер, с който посредниците могат да отмерват точно колко стъпки им остават до спечелването на нов клиент

Свилен Господинов и Димитър Станимиров
Свилен Господинов и Димитър Станимиров
Свилен Господинов и Димитър Станимиров    ©  Heresy
Свилен Господинов и Димитър Станимиров    ©  Heresy

Всеки бизнес се базира на продажби, но не всеки бизнес знае как да продава ефективно. Heresy, лондонският стартъп с български корени, предоставя иновативна алтернатива на традиционния метод на управление на търговския процес.

С идеята зад името на компанията си създателите й Димитър Станимиров и Свилен Господинов шеговито намигат към потребители и конкуренти. Heresy, в превод "ерес", идва от неортодоксалния подход на компанията към управлението и мотивацията на търговски екипи. Фирмата развива софтуер, с който търговските посредници могат да отмерват точно колко стъпки им остават до спечелването на нов клиент. Революционното в Heresy, и отличаващото я от конкурентните CRM системи, e вярването, че бизнесът може да постига по-добри резултати, ако стимулира сътрудничеството между членовете на търговските екипи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал