В помощ на търговците
Създаденият от българи лондонски стартъп Heresy развива софтуер, с който посредниците могат да отмерват точно колко стъпки им остават до спечелването на нов клиент


Валентина Миланова

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Всеки бизнес се базира на продажби, но не всеки бизнес знае как да продава ефективно. Heresy, лондонският стартъп с български корени, предоставя иновативна алтернатива на традиционния метод на управление на търговския процес.
С идеята зад името на компанията си създателите й Димитър Станимиров и Свилен Господинов шеговито намигат към потребители и конкуренти. Heresy, в превод "ерес", идва от неортодоксалния подход на компанията към управлението и мотивацията на търговски екипи. Фирмата развива софтуер, с който търговските посредници могат да отмерват точно колко стъпки им остават до спечелването на нов клиент. Революционното в Heresy, и отличаващото я от конкурентните CRM системи, e вярването, че бизнесът може да постига по-добри резултати, ако стимулира сътрудничеството между членовете на търговските екипи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.