Нова генерация в архитектурата
Само за пет години младото студио Don’t do it yourself успя да реализира проекти, които променят мисленето за жилищната, офис и публична среда


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Да е уютно, разчупено или изчистено. Що се касае до мисленето за интериора, това са само малка част от клишетата, които живеят в главите на българските потребители. Мисията на екипа на архитектурното и дизайн студио Don’t do it yourself (dontDIY) е да улови всички нюанси, скрити зад подобни думи, и да даде на клиентите една по-богата палитра на тяхното значение, както и новаторски поглед към нуждите и естетиката на обитаваните жилищни, офисни и градски пространства. Мисията изглежда по-скоро успешна, защото само за пет години студиото намира корпоративни клиенти, тепърва изграждащи своята идентичност, като споделеното работно пространство betahaus, магазина за кафе и чай Drekka, производителя на сурови биобарчета Roobar и дигиталната агенция Athlon, така и утвърдени компании като агенцията за недвижими имоти "Явлена", сладкарници "Неделя" и Societe Generale Експресбанк. Атестат за работата на архитектите от dontDIY е, че тези клиенти обикновено се връщат. Освен това в същия този период екипът има и проекти, които променят публичната и градската среда, и пуска своя линия дизайнерски мебели с марката Almost. За основателите на dontDIY Христо Станкушев, Светослав Мичев, Стефан Минков и присъединилата се малко по-късно Антония Илиева обаче развитието тепърва започва.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
А защо не ''поколение'' вместо ''генерация'' и ''Не прави сам'' вместо ''Don’t do it yourself''?
Да не би да се надяват, че английското име ще помогне за вдигане на цените? Или за привличане на комплексирани клиенти?
До коментар [#1] от "
princess_x
":
Ми, щото някои хора знаят и чужди езици, както и че пазарите не започват и не свършват с България.
Платена публикация? Капитал, защо избрахте точно това студио? Такива като тях са много, и голяма част от тях са успешни.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход