Нова генерация в архитектурата

Само за пет години младото студио Don’t do it yourself успя да реализира проекти, които променят мисленето за жилищната, офис и публична среда

Светослав Мичев (вляво), Христо Станкушев и Стефан Минков (вдясно) основават dontDIY през 2011 г. През 2014 г. към екипа като партньор се присъединява и Антонина Илиева
Светослав Мичев (вляво), Христо Станкушев и Стефан Минков (вдясно) основават dontDIY през 2011 г. През 2014 г. към екипа като партньор се присъединява и Антонина Илиева
Светослав Мичев (вляво), Христо Станкушев и Стефан Минков (вдясно) основават dontDIY през 2011 г. През 2014 г. към екипа като партньор се присъединява и Антонина Илиева    ©  Цветелина Белутова
Светослав Мичев (вляво), Христо Станкушев и Стефан Минков (вдясно) основават dontDIY през 2011 г. През 2014 г. към екипа като партньор се присъединява и Антонина Илиева    ©  Цветелина Белутова

Да е уютно, разчупено или изчистено. Що се касае до мисленето за интериора, това са само малка част от клишетата, които живеят в главите на българските потребители. Мисията на екипа на архитектурното и дизайн студио Don’t do it yourself (dontDIY) е да улови всички нюанси, скрити зад подобни думи, и да даде на клиентите една по-богата палитра на тяхното значение, както и новаторски поглед към нуждите и естетиката на обитаваните жилищни, офисни и градски пространства. Мисията изглежда по-скоро успешна, защото само за пет години студиото намира корпоративни клиенти, тепърва изграждащи своята идентичност, като споделеното работно пространство betahaus, магазина за кафе и чай Drekka, производителя на сурови биобарчета Roobar и дигиталната агенция Athlon, така и утвърдени компании като агенцията за недвижими имоти "Явлена", сладкарници "Неделя" и Societe Generale Експресбанк. Атестат за работата на архитектите от dontDIY е, че тези клиенти обикновено се връщат. Освен това в същия този период екипът има и проекти, които променят публичната и градската среда, и пуска своя линия дизайнерски мебели с марката Almost. За основателите на dontDIY Христо Станкушев, Светослав Мичев, Стефан Минков и присъединилата се малко по-късно Антония Илиева обаче развитието тепърва започва.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    princess_x avatar :-|
    princess_x
    • - 9
    • + 2

    А защо не ''поколение'' вместо ''генерация'' и ''Не прави сам'' вместо ''Don’t do it yourself''?

    Да не би да се надяват, че английското име ще помогне за вдигане на цените? Или за привличане на комплексирани клиенти?

    Нередност?
  • 2
    nuy58531930 avatar :-|
    nuy58531930
    • - 2
    • + 2


    До коментар [#1] от "
    princess_x
    ":

    Ми, щото някои хора знаят и чужди езици, както и че пазарите не започват и не свършват с България.

    Нередност?
  • 3
    drun_drun avatar :-|
    drun_drun
    • - 4
    • + 2

    Платена публикация? Капитал, защо избрахте точно това студио? Такива като тях са много, и голяма част от тях са успешни.

    Нередност?
Нов коментар