Дърпаш от контакта и караш

Електрическите велосипеди Eljoy са търсени и в България, и в чужбина

Темата накратко
  • Основаната от Галин Бонев компания сглобява електрически велосипеди от 2014 г. и от сегашните 200 колелета планира да порасне до 10 хил. бройки годишно.
  • Произвежданите във Варна е-велосипеди Eljoy вече се продават в четири държави

Средно 15% от градските пътувания в Европа се извършват с велосипед, а тенденцията е половината от колелата, ползвани за пътуване до работа, да са електрически. Над 3% е растежът на този пазар за миналата година в глобален мащаб, показват индустриалните анализи и предприемачите в България също гледат към нишата. Още повече че имат да бранят титлата на четвърта сила в производството в Европа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tucker_case avatar :-P
    tucker case
    • - 1
    • + 4

    на някой места (нюйорк) електрическите колела са нелегални, щото не са human powered vehicles и могат да бъдат опасни за обикновените велосипедисти... https://peopleforbikes.org/wp-content/uploads/2017/10/E-Bike-Law-Handouts_NY_Revision_compressed.pdf

    Нередност?
  • 2
    tie_interceptor avatar :-|
    tie_interceptor
    • - 1
    • + 5

    За съжаление, при тия цени, едва ли ще имат значителни продажби у нас...

    Нередност?
  • 3
    edin_balgarin avatar :-|
    Един Българин
    • - 1
    • + 3

    Дано да накара някои да слязат от колите, но много ме съмнява имайки в предвид народопсихологията. Аз лично разчитам на обикновен велосипед докато мога да въртя. Не виждам особен смисъл да се занимавам с контакти, кабели и подобни сложнотии. Неконфортно било да се пътува с обикновено колело??? И кой ти го каза това? :) Който не го кефи че карам колело да напуска фирмата!!!

    Да не говорим, че тук както и при колите го има проблемът кражба. Това спира всякакви инвестиции в нови превозни средства, но дано изнасят.

    Нередност?
  • 4
    rainbou1 avatar :-P
    rainbou1
    • + 2

    Карал съм електрически велосипед във Франция, голям купон беше - и беше много полезен при едно нанагорнище :) Ако не беше електрически, сигурно щях да си оставя душата там :)

    Нередност?
  • 5
    kvitanov avatar :-|
    Bebeto
    • + 2

    Нещо не се връзва??? Продават годишно по 200 велосипеда и цените са от 2000лв. до 10хил.евро, а приходите им за годината са само 63хил. лв. и работят на загуба!!! Звучи ми като пералня за пари или самият репортаж е сбъркано насочен и правен от журналист, който не е учил даже аритметика!!! Вземете се в ръце моля ви , драги журналя!!!

    Нередност?
  • 6
    g.e.m. avatar :-?
    ГЕМ
    • + 3

    Аз карам електрически велосипед от 5 години, за това време му врътнах 15000 км, сам съм си го правил, батерията - също и мога да кажа, че това е най-доброто превозно средство за града. Моят велосипед струва 700 лева от-до и парите, които ми е спестил са колкото един добър автомобил втора употреба. Е, не изглежда като тези на колегите от снимките, но за мен си е супер и е най-добрият ми приятел в ежедневното градско придвижване, дава ми невероятна свобода и ми доставя наслада от липсата на похабени нерви заради трафика...

    Нередност?
  • 7
    pqf48504010 avatar :-|
    pqf48504010
    • - 2

    Електрическите скутери са на същата цена,няма по-тъпо превозно средство от колело на ток.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал