Пикантен бизнес
Софийската фирма "Спайзинг" предлага екзотични подправки в комплект с рецепти за ястия от цял свят


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Най-често употребяваната подправка за готвене в България е солта – 93%. Следват по 42% за червения и черния пипер, а на четвърто място е чубрицата с 35%. Учредената през 2015 г. "Спайзинг" има амбиция да поразчупи този традиционен микс чрез многообразие от подправки, които да направят дневното меню по-вкусно, по-оригинално и дори гурме. Софийската компания предлага три серии подправки, за които твърди, че нямат аналози във вида, в който ги продава на пазара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Собствениците на "Спайзинг" подхождат към реализация на продуктите си обмислено, след сериозно проучване на пазара, което ще им донесе успех със сигурност.
Учудена съм, че сред българските подправки не е включен риганът, който е подправка, подходяща и за месни, и за постни ястия.
Безспорно, металната кутия е много удобна за съхранение на подправките. Но ако цената й има относително висок % в себестойността на продукта, може би трябва да се помисли за нейна замяна.
Дано успеят. България има нужда от такива бизнеси.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.