Модно е да си от България
Теодора и Павел Лозанови създават Bogdar в средата на 2015 г., днес марката е забелязана от Vogue и Marie Claire


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Масовият шивашки бизнес в България е по формулата ишлеме за друга марка. Бутиковият вариант на семейство Теодора и Павел Лозанови е различен - те стартират бранда за женско облекло Bogdar в Барселона, но днес го управляват от София, като шиенето е от ателие във Видин. Бизнесът им тръгва лесно - заради семейната шивашка фабрика на родителите на Павел Лозанов и заради маркетинг уменията на двамата млади предприемачи. Целта е високият сегмент. А за успеха може да се съди по изданията, които са забелязали Bogdar: Vogue, Marie Claire и т.н.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
"Нашата цел е годишните ни приходи да достигнат 100 хил. евро."
Аз ли нещо не разбирам, от Капитал ли сте засилили патоса, но 100 000 Евро годишно приходи като цел, при това, и да им правите, хм, представяне ...
Преди време отклоних предложение от една банка за персонален банкер или нещо подобно с аргумента, че съм много дребен, не правя 100 000 евро годишно.
Май много съм чел за старите габровски предприемачи...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.