Модно е да си от България

Теодора и Павел Лозанови създават Bogdar в средата на 2015 г., днес марката е забелязана от Vogue и Marie Claire

"В днешно време се оказва, че най-важното не са кройките, платовете, визията, а твоят Instagram и кои знаменитости носят твоята дреха. Това е тъжната истина", казват Теодора и Павел Лозанови
"В днешно време се оказва, че най-важното не са кройките, платовете, визията, а твоят Instagram и кои знаменитости носят твоята дреха. Това е тъжната истина", казват Теодора и Павел Лозанови    ©  Надежда Чипева
"В днешно време се оказва, че най-важното не са кройките, платовете, визията, а твоят Instagram и кои знаменитости носят твоята дреха. Това е тъжната истина", казват Теодора и Павел Лозанови
"В днешно време се оказва, че най-важното не са кройките, платовете, визията, а твоят Instagram и кои знаменитости носят твоята дреха. Това е тъжната истина", казват Теодора и Павел Лозанови    ©  Надежда Чипева

Масовият шивашки бизнес в България е по формулата ишлеме за друга марка. Бутиковият вариант на семейство Теодора и Павел Лозанови е различен - те стартират бранда за женско облекло Bogdar в Барселона, но днес го управляват от София, като шиенето е от ателие във Видин. Бизнесът им тръгва лесно - заради семейната шивашка фабрика на родителите на Павел Лозанов и заради маркетинг уменията на двамата млади предприемачи. Целта е високият сегмент. А за успеха може да се съди по изданията, които са забелязали Bogdar: Vogue, Marie Claire и т.н.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал