Златният партньор на компаниите

За девет години "Некст консулт" успя да привлече над 200 клиента, с които работи по стотици проекти

Партньорите в "Некст консулт": Tошко Петков, Иво Дрешков, Орлин Дочев, Максим Колев, Ян Скварил и Емил Вучков
Партньорите в "Некст консулт": Tошко Петков, Иво Дрешков, Орлин Дочев, Максим Колев, Ян Скварил и Емил Вучков    ©  Цветелина Белутова
Партньорите в "Некст консулт": Tошко Петков, Иво Дрешков, Орлин Дочев, Максим Колев, Ян Скварил и Емил Вучков
Партньорите в "Некст консулт": Tошко Петков, Иво Дрешков, Орлин Дочев, Максим Колев, Ян Скварил и Емил Вучков    ©  Цветелина Белутова

"Фокусът на бизнеса ни е успехът на клиентите", казва просто Орлин Дочев, управляващ партньор на консултантската компания "Некст консулт". В повечето случаи тази фраза би звучала високопарно и дори неискрено. Но при "Некст консулт" се потвърждава от стотиците бизнес проекти на фирмата за български и международни компании от най-различни индустрии. Създадената преди девет години компания покрива няколко основни направления - от IT системи през стратегическо управление и оперативна ефективност, до човешки ресурси и дигитален маркетинг. Основна част от бизнеса е консултиране и изграждане на CRM и ERP системи, като за целта компанията е представител на Salesforce и SAP.

Но Дочев и петте други партньори в компанията - Тошко Петков, Иво Дрешков, Максим Колев, Емил Вучков и Ян Скварил, подчертават, че "Некст консулт" няма нищо общо с IT компания, макар и 60% от бизнеса на компанията да идва от внедряване на облачната CRM платформа (CRM - Customer-relationship management, управление на връзките с клиента) на Salesforce - една от най-динамично растящите корпорации в света.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


7 коментара
  • 6
    kary avatar :-|
    kary

    С любопитство прочетох тази публикация , защото името „Некст Консулт“ светна веднага в съзнанието ми като един некоректен платец. Няма как да го забравя, защото е единствен в историята на нашата фирма от 1993г. до сега, който не заплати за извършена от нас доставка и монтаж на технически средства , въпреки многобройните ни напомняния. За мен е логично , ако не си удовлетворен от предоставен продукт и услуга, и не желаеш да платиш за него, да го върнеш. Не е така обаче за г-н Орлин Дочев и двамата му съдружници през 2011г. Той отклони предожението на нашия управител да демонтираме и да си вземем техниката, която те ползваха многократно всеки ден . Пет години по-късно задължението по фактурата беше закрито в нашето счетоводство поради изтичане на давност.
    Почтеността е от онези основни човешки качества, чието формиране започва от най-ранно детство. Затова силно се съмнявам в способността на човек в зряла възраст съществено да се промени макар и за 7 години. И не бих се изненадала , ако не сме единствената фирма с печален опит със „Златния партньор на компаниите“ – „Некст Консулт“.

  • 7
    usu27369523 avatar :-?
    Orlin Dochev

    До коментар [#6] от "kary":

    Здравей Kary. Сещам се много точно за историята. Вашата фирма е https://jandjco.com/. Аз не обичам да пиша анонимно, като Вас. Приятно ми е да се запознаем, аз съм Орлин Дочев.

    Нека Ви припомня историята - Вашата компания монтира алармени системи на три от чисто новите ни автомбили. След около месец нито едната не работеше правилно - включваха се когато искаха (доста неприятно) или въобще не се включваха (по- малко неприятно, защото поне не свиреха). Случва се. Аз съм компътърен инженер, занимавал съм се няколко години с охранитална техника, и затова от подобен опит съм толерантен към колеги.

    Дойдохме във вашия офис за сервиз (Дружба), аз лично стоях около 2 часа. Един по един ни сервизирахте автомобилите. Бяхме с взаимни положителни впечатления, въпреки загубеното наше време.

    След около месец и трите аларми се развалиха отново. Аз Ви казах да дойдете този път на място, за да си ги оправите на нашия паркинг, защото нямаме време отново да идваме при Вас. Вие не дойдохте, напротив искахте да Ви платя за работа, която не сте свършили. Ако сметна времето, което сме си изгубили с Вас - Вие ни дължите пари :)

    Това е. Алармите продължиха да не работят, докато не продадохме колите, а Вие пишете анонимно по форумите :)

    С уважение,
    Орлин Дочев


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал