Търговията днес: Виж кой пазарува
Млада българска компания търси решение за свиване на бездната между търговци и клиенти


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Ако сте чували за "потребителско преживяване", значи знаете, че това е концепция, родена в онлайн търговията, за да подпомага продажбите. Среща се и в класическите магазини, само че там обикновено е с обратен знак. Причината може да бъде в понякога лошо наредената стока, гръмката музика, прекалено силните ароматизатори или опашката пред касата на изхода. Допреди Amazon това може и да бяха приемливи несгоди, съпътстващи мъкненето на потребителската кошница. Откакто обаче клиентите видяха как пазаруването може да е бързо и удобно, на офлайн магазините им се налага да поработят над преживяването. Над решението работи младата българска компания OmniChannel. Тя опитва да използва потенциала на технологиите, за да пълни търговските обекти с клиенти, които освен да пипат и да мерят, си тръгват с торба покупки и задоволство от добре прекараното време.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
асфасфасфасф
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.