Търговията днес: Виж кой пазарува

Млада българска компания търси решение за свиване на бездната между търговци и клиенти

Бъдещето на търговията е в интерактивния и дигитален маркетинг, смята основателят на българската OmniChannel Шакир Ахмедов
Бъдещето на търговията е в интерактивния и дигитален маркетинг, смята основателят на българската OmniChannel Шакир Ахмедов
Бъдещето на търговията е в интерактивния и дигитален маркетинг, смята основателят на българската OmniChannel Шакир Ахмедов    ©  Анелия Николова
Бъдещето на търговията е в интерактивния и дигитален маркетинг, смята основателят на българската OmniChannel Шакир Ахмедов    ©  Анелия Николова

Ако сте чували за "потребителско преживяване", значи знаете, че това е концепция, родена в онлайн търговията, за да подпомага продажбите. Среща се и в класическите магазини, само че там обикновено е с обратен знак. Причината може да бъде в понякога лошо наредената стока, гръмката музика, прекалено силните ароматизатори или опашката пред касата на изхода. Допреди Amazon това може и да бяха приемливи несгоди, съпътстващи мъкненето на потребителската кошница. Откакто обаче клиентите видяха как пазаруването може да е бързо и удобно, на офлайн магазините им се налага да поработят над преживяването. Над решението работи младата българска компания OmniChannel. Тя опитва да използва потенциала на технологиите, за да пълни търговските обекти с клиенти, които освен да пипат и да мерят, си тръгват с торба покупки и задоволство от добре прекараното време.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    eum08598496 avatar :-|
    eum08598496

    асфасфасфасф

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал