Бутик за месо

Butcher отваря през 2014 г., през 2017 двата магазина на столичната улица "Гурко" отчитат 411 хил. лв. приходи от продажби

Мерал Люледжи: В Butcher клиентът наблюдава процеса от транжирането до витрината
Мерал Люледжи: В Butcher клиентът наблюдава процеса от транжирането до витрината    ©  Цветелина Белутова
Мерал Люледжи: В Butcher клиентът наблюдава процеса от транжирането до витрината
Мерал Люледжи: В Butcher клиентът наблюдава процеса от транжирането до витрината    ©  Цветелина Белутова

"Вие сте луди!" "Защо телешко, то не е популярно в България?!" Това са част от първите скептични реакции, с които се сблъскват Мерал и Фарук Люледжи, след като решават да открият магазин за телешко. Но се оказва, че има достатъчно ценители на това месо в София. "Постепенно си направихме ниша и открихме постоянни клиенти", разказва Мерал Люледжи. Сега семейството има две бутикови месарници под марката Butcher, разположени на столичната улица "Гурко", и планира в бъдеще да открие още една. А историята им е класически пример как се започва бизнес в непозната сфера - и с грешки, и с успехи.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал