Бутик за месо
Butcher отваря през 2014 г., през 2017 двата магазина на столичната улица "Гурко" отчитат 411 хил. лв. приходи от продажби


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
"Вие сте луди!" "Защо телешко, то не е популярно в България?!" Това са част от първите скептични реакции, с които се сблъскват Мерал и Фарук Люледжи, след като решават да открият магазин за телешко. Но се оказва, че има достатъчно ценители на това месо в София. "Постепенно си направихме ниша и открихме постоянни клиенти", разказва Мерал Люледжи. Сега семейството има две бутикови месарници под марката Butcher, разположени на столичната улица "Гурко", и планира в бъдеще да открие още една. А историята им е класически пример как се започва бизнес в непозната сфера - и с грешки, и с успехи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Пазаруваме редовно от тях - месото е супер и хората са страхотни.
Успех!
Интересно е през какви перипетии преминават това семейство в името на това да развиват успешен бизнес у нас и конкретно в София. Дано търговията с месо и месни изделия продължи да се развива, а защо не и някой ден дамата да сбъдне мечтата си да реставрира стари апартаменти. Желая им успех!
Поредните наивници. До две години няма да ги има. Бизнес с романтика не се прави.
До коментар [#3] от "ljw50496520":
Е ко си беше направил труда да прочетеш статията щеше да видиш, че вече ги има от 5, като последните 2 са на печалба. Ма чува ти на теб черногледството.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.