Очила като цветя
Kwiat е единствената марка за слънчеви очила и диоптрични рамки, измислени и проектирани в България


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Kwiat ("Квят") на полски означава "цвете". Така се нарича единствената марка за слънчеви очила и диоптрични рамки, измислени и проектирани в България. Зад бранда стоят Павел Цветков и семейството му, а името идва от полския превод на фамилията Цветкови и връзката на семейството с Полша. Днес Kwiat се продават в България и в над 20 други държави и носят 95% от фирмените приходи, които за 2018г. надхвърлят 2.5 млн. лв.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
БГ бизнес в чиста форма
Много добра реклама. И успешна бизнес история. Благодаря.
Ееее браво. Не знаех, че фирмата е българска, мислех че е полска.
Успех и само напред.
Това е пример, който може да се следва...не е лесно, но е възможно
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход