Очила като цветя
Kwiat е единствената марка за слънчеви очила и диоптрични рамки, измислени и проектирани в България


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Kwiat ("Квят") на полски означава "цвете". Така се нарича единствената марка за слънчеви очила и диоптрични рамки, измислени и проектирани в България. Зад бранда стоят Павел Цветков и семейството му, а името идва от полския превод на фамилията Цветкови и връзката на семейството с Полша. Днес Kwiat се продават в България и в над 20 други държави и носят 95% от фирмените приходи, които за 2018г. надхвърлят 2.5 млн. лв.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
БГ бизнес в чиста форма
Много добра реклама. И успешна бизнес история. Благодаря.
Ееее браво. Не знаех, че фирмата е българска, мислех че е полска.
Успех и само напред.
Това е пример, който може да се следва...не е лесно, но е възможно
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.