На 26 ноември конференцията Growth Summit на "Капитал" и Entrepreneurs Organization Югоизточна Европа ще адресира най-важните въпроси за собствениците на растящи компании: каква е правилната стратегия за ръст и как да я изпълня, как да управлявам хората и ресурсите в моя бизнес. Събитието ще събере предприемачи и консултанти от цял свят, за да разкажат уроците, които са научили от първа ръка.
Вижте програмата и запазете своето място днес.
Дебора Хей е сериен предприемач. До момента е основала седем компании и има успешен опит в бързото им развитие и налагане на брандове. Уменията на Дебора са придобити в няколко различни сектора. Тя прекарва 15 години в технологичния сектор, където се занимава с няколко стартъпа, бизнес за системна интеграция и няколко големи по мащаб правителствени проекта. Тя е ръководила екипи по разработка, продажби, както и екипа по придобиването на IKON, мултинационална компания, оценена на 6 млрд. долара. Дебора е основател на Sunstream Corporation - производствена компания в сферата на мореплаването и една от най-бързо растящите компании в Сиатъл в продължение на осем години. В сферата на консултантските услуги Дебора създава компанията Altitude 7 Group, с която помага на предприемачи да създават стратегии за растеж и позициониране на бизнеси за продажба. В този бизнес тя прилага техники като Rockefeller Habits, Topgrading и DISC team analysis. Настоящият й проект е MotoSoul - международен лайфстайл бранд за мото ентусиасти.
Как бихте обяснили с какво се занимава компанията ви на седемгодишно дете?
- MotoSoul прави хората, които карат мотоциклети щастливи. Те имат приятни места, на които да отидат, страхотна храна, която да опитат, приятели, които споделят техните интереси и страсти и най-вече – място, където да покажат своите страхотни мотори.
Какво ви мотивира да започнете?
- Кога? (смее се) Не, сериозно баща ми беше предприемач, моите дядо и баба също – това е всичко, което знам. Аз не мисля, че съм удобна за наемане на работа – бих била ужасен работник. Всеки един бизнес, който стартирах, започна с някаква ниша, на която пазарът нямаше отговор. Оттам – всяка идея узряваше. Някои успяха, други се провалиха. Времето и късметът са най-добрите индикатори за успех.
Какво ви държи будна през нощта? Както ви кара да станете от леглото сутрин?
- Будна през нощта: управлението на парите – общо взето, почти никога не ми стига времето за всичко. Мотивацията да стана сутрин – новите възможности, презентирането пред клиенти и партньори, дневните упражнения.
Какви грешки направихте по пътя, от които другите могат да се учат?
- Да харча пари, преди да ги имам. Да назначавам работници като съдружници прекалено скоро. Да премествам производството в чужбина, преди да проуча всички възможни разходи.
Какво знаете сега, с което бихте искали да сте били наясно в началото?
- Успехът не е свързан с моята банкова сметка. Фокусирането само върху печалбата прави всичко много илюзорно. Фокусът върху правенето на правилните неща носи успех. Успехът и печалбата не са едно и също.
С какво сте най-горда и доволна?
- Да бъда майка, която вдъхновява децата си чрез примери, а не само чрез говорене. Не е достатъчно просто да кажеш "бъдете добри, правете правилните неща" и всички подобни родителски похвати. Какво всъщност правиш – това има значение. Как живееш живота си, какви решение взимаш, как помaгаш на другите хора – това има значение. Аз правя всичко това чрез бизнеса си и моите момчета го виждат.
Какво е посланието ви към света?
- Правилният бизнес модел е да печелиш, докато правиш добро.
На 26 ноември конференцията Growth Summit на "Капитал" и Entrepreneurs Organization Югоизточна Европа ще адресира най-важните въпроси за собствениците на растящи компании: каква е правилната стратегия за ръст и как да я изпълня, как да управлявам хората и ресурсите в моя бизнес. Събитието ще събере предприемачи и консултанти от цял свят, за да разкажат уроците, които са научили от първа ръка.
Вижте програмата и запазете своето място днес.
Дебора Хей е сериен предприемач. До момента е основала седем компании и има успешен опит в бързото им развитие и налагане на брандове. Уменията на Дебора са придобити в няколко различни сектора. Тя прекарва 15 години в технологичния сектор, където се занимава с няколко стартъпа, бизнес за системна интеграция и няколко големи по мащаб правителствени проекта. Тя е ръководила екипи по разработка, продажби, както и екипа по придобиването на IKON, мултинационална компания, оценена на 6 млрд. долара. Дебора е основател на Sunstream Corporation - производствена компания в сферата на мореплаването и една от най-бързо растящите компании в Сиатъл в продължение на осем години. В сферата на консултантските услуги Дебора създава компанията Altitude 7 Group, с която помага на предприемачи да създават стратегии за растеж и позициониране на бизнеси за продажба. В този бизнес тя прилага техники като Rockefeller Habits, Topgrading и DISC team analysis. Настоящият й проект е MotoSoul - международен лайфстайл бранд за мото ентусиасти.
0 коментара