Онлайн платформата "ДарПазар" – пазаруване с кауза

"Аксенчър България" и Български център за нестопанско право в подкрепа на социалните предприемачи

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

По определението на своите създатели това е място за пазаруване с кауза. Онлайн платформата "ДарПазар" е съвместна инициатива на екипите на "Аксенчър България" и Български център за нестопанско право (БЦНП), а иначе казано, това е място, където можете да намерите стоки, предмети, услуги, които социални предприемачи предлагат, за да постигнат своите мисии. Всяка покупка оттам означава подкрепа за конкретна човешка съдба, за развитие на идея, опазване на природата и животните. От друга страна, чрез тази платформа социални предприемачи - малки и големи, ще могат да стигнат до повече хора, да разкажат за смислените неща, които правят, и да намерят съмишленици.

Платформата стартира на 4 декември, а предколедният период е идеалното време за начало на един проект, създаден с благотворителна мисия. Освен това на сайта вече могат да се намерят значителен брой ръчно изработени коледни подаръци, коледни картички, играчки за елха, свещи и други предмети с коледен дух. Могат да се намерят също така подаръци за деца и възрастни – пъзели, книжки с приказки и за оцветяване, образователни игри и т.н., а също и преживявания – като месене на хляб за двама, работилници за деца и др.

Компанията "Аксенчър" участва в проекта с техническата изработка и поддържането на платформата, а БЦНП осъществява връзката със социалните предприятия и комуникацията на платформата. Мисията на фондация БЦНП е да подкрепя развитието на средата за неправителствените организации в България, да могат хората свободно да се сдружават и да развиват инициативите си. Една от програмите на БЦНП е "Предприемачество за нестопански организации", която насърчава и подпомага развитието на бизнеса с кауза като един от начините за постигане на устойчивост в решенията за значими социални проблеми.

За "Аксенчър" (Accenture) това е поредният социалноотговорен проект, в който тази голяма международна компания влага своя специфичен опит в областта на дигиталните услуги, прилагани в пресечната точка на бизнеса и технологиите, за да помогне на клиентите си да подобрят представянето си. Компанията има дългогодишен опит в повече от 40 индустрии и всички сектори на бизнеса, около 469 000 служители в повече от 120 държави и държи на имиджа си на лидер в иновациите за подобряване на начина, по който хората живеят и работят.

За спецификата на проекта "ДарПазар" и за корпоративната социална отговорност разговаряме с Петър Торнев, представител на мениджмънта на компанията "Аксенчър", прекия ръководител на проекта Ирина Тончева и главния разработчик на платформата Тони Танчевски.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    eky24598945 avatar :-|
    eky24598945
    • + 1

    За щастие броят на успешните социално предприемачески инициативи расте.
    https://boxtoremember.com/ също са добър пример.

    Нередност?
Нов коментар