По Scala-та на добрия вкус
Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
За Калина Иванова, която по образование е филмов и телевизионен режисьор, но е натрупала по-голямата част от професионалния си опит в ритейла, готвенето винаги е било хоби. Превръщането на любимото занимание в бизнес с приходи от близо 1 млн. лв. е резултат от малки, но постоянни усилия в посока приготвяне (впоследствие и продажба) на вкусна и качествена храна. Пътят към комерсиалното производство на барчета и тестени изделия, направени по домашна рецепта с натурални суровини, започва през 2014 г., когато тя и съпругът й Калоян Иванов започват семеен бизнес с магазини за вино, зехтин, ядки и някои други храни. Фокусът и тук е върху качеството на стоките. Двамата решават да произведат и продават и насипни сладки и соленки, които се правят само от натурални продукти като масло, яйца и добри брашна и не съдържат маргарин, консерванти, оцветители и аромати.
Само две години по-късно със семейството се свързват инвеститори, които са забелязали продуктите и предлагат партньорство за излизането им на масовия пазар. Така през 2016 г. се ражда брандът Scala. Големият скок не променя това, че номерът на мобилния телефон на Калина Иванова продължава да стои като гаранция за качество на всяка опаковка на продуктите с марката Scala.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.