Павел Цветков: От 13 март оборотите за KWIAT са нулеви

Собственикът на българската марка за слънчеви очила и диоптрични рамки пред "Капитал"

Павел Цветков: Бяхме си поставили амбициозната цел за 20% ръст на приходите през 2020 г.
Павел Цветков: Бяхме си поставили амбициозната цел за 20% ръст на приходите през 2020 г.    ©  Цветелина Белутова
Павел Цветков: Бяхме си поставили амбициозната цел за 20% ръст на приходите през 2020 г.
Павел Цветков: Бяхме си поставили амбициозната цел за 20% ръст на приходите през 2020 г.    ©  Цветелина Белутова
Черният лебед с COVID-19 нахлу в цял свят и удари и гиганти, и млади предприемачи. Потърсихме успешни и растящи компании, които сме описвали през годините, за да премерим размера на промяната, трудностите и решенията. За следващите интервюта подбрахме компании с различен профил и продукт. Всички се сблъскват с несигурност, а повечето са с изчезнали приходи. Очаквано и тук най-устойчиви са храните.

KWIAT ("Квят") на полски означава цвете. KWIAT е единствената марка за слънчеви очила и диоптрични рамки, измислени и проектирани в България. Зад бранда стоят Павел Цветков и семейството му, а името идва от полския превод на фамилията Цветкови и връзката на семейството с Полша. Допреди седмици KWIAT се продаваха в много оптики в България, както и в над 25 други държави. Фирмените приходи за 2018 г. надхвърлят 2.5 млн. лв., а за 2019 растат с около 5%.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал