Павел Цветков: От 13 март оборотите за KWIAT са нулеви
Собственикът на българската марка за слънчеви очила и диоптрични рамки пред "Капитал"


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
KWIAT ("Квят") на полски означава цвете. KWIAT е единствената марка за слънчеви очила и диоптрични рамки, измислени и проектирани в България. Зад бранда стоят Павел Цветков и семейството му, а името идва от полския превод на фамилията Цветкови и връзката на семейството с Полша. Допреди седмици KWIAT се продаваха в много оптики в България, както и в над 25 други държави. Фирмените приходи за 2018 г. надхвърлят 2.5 млн. лв., а за 2019 растат с около 5%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.