Теодора и Павел Лозанови, Bogdar: Проблемът е за бъдещите поръчки, които може да бъдат отказани

Основателите на бутиковия бранд за дамски дрехи Bogdar пред "Капитал"

Теодора и Павел Лозанови: Малкият екип, чистият бизнес и прозрачността на марката е това, което ще ни спаси в тази трудна ситуация
Теодора и Павел Лозанови: Малкият екип, чистият бизнес и прозрачността на марката е това, което ще ни спаси в тази трудна ситуация    ©  Надежда Чипева
Теодора и Павел Лозанови: Малкият екип, чистият бизнес и прозрачността на марката е това, което ще ни спаси в тази трудна ситуация
Теодора и Павел Лозанови: Малкият екип, чистият бизнес и прозрачността на марката е това, което ще ни спаси в тази трудна ситуация    ©  Надежда Чипева
Черният лебед с COVID-19 нахлу в цял свят и удари и гиганти, и млади предприемачи. Потърсихме успешни и растящи компании, които сме описвали през годините, за да премерим размера на промяната, трудностите и решенията. За следващите интервюта подбрахме компании с различен профил и продукт. Всички се сблъскват с несигурност, а повечето са с изчезнали приходи. Очаквано и тук най-устойчиви са храните.

Теодора и Павел Лозанови стартират бутиковия бранд за женско облекло Bogdar ("Богдар") в Барселона през лятото на 2015 като страничен проект, но днес го управляват от София. Дрехите се изработват в ателие във Видин, където семейството на Павел има шивашка фабрика. Младите предприемачи продават чрез дистрибутори в бутици в Париж, Лондон, Ню Йорк, Тексас, а също и онлайн чрез фирмения сайт. За популяризиране на марката залагат на задгранични PR агенции и чуждестранни блогъри. Оборотът за 2019 г. е 200 хил. евро, а сред изданията, които са забелязали Bogdar, са Vogue, Marie Claire, S Moda, You, Blanc.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал