Михаил Николов и Йонко Дяков, 11 Meats: Производството ни спадна с около 70% заради затворените хотели и ресторанти

Производителите на меса по технологията за вакуумно готвене sous-vide ("су вид") пред "Капитал"

Йонко Дяков (вляво) и Михаил Николов: Имаме суровини, за да работим на пълен капацитет два месеца напред
Йонко Дяков (вляво) и Михаил Николов: Имаме суровини, за да работим на пълен капацитет два месеца напред    ©  Цветелина Белутова
Йонко Дяков (вляво) и Михаил Николов: Имаме суровини, за да работим на пълен капацитет два месеца напред
Йонко Дяков (вляво) и Михаил Николов: Имаме суровини, за да работим на пълен капацитет два месеца напред    ©  Цветелина Белутова
Черният лебед с COVID-19 нахлу в цял свят и удари и гиганти, и млади предприемачи. Потърсихме успешни и растящи компании, които сме описвали през годините, за да премерим размера на промяната, трудностите и решенията. За следващите интервюта подбрахме компании с различен профил и продукт. Всички се сблъскват с несигурност, а повечето са с изчезнали приходи. Очаквано и тук най-устойчиви са храните.

От четири години Михаил Николов и Йонко Дяков предлагат различни видове меса с марката 11 Meats, произведени по технологията за вакуумно готвене sous-vide ("су вид" - "под вакуум"). Производствената им база е във Варна, а клиенти са над 300 хотели, ресторанти, заведения за бързо хранене, както и големи вериги и супермаркети. Компанията продава и онлайн. Съдружниците имат логистична фирма и два обекта за бързо хранене с бранда Meat Some - в столичния "Парк център" и в "Мол София".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал