Борис Борисов, "Сапунена работилница": Разчитам на износа, не толкова на бърза стабилизация на българския пазар

Съдружникът в компанията за производство на натурална козметика пред "Капитал"

Борис Борисов    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Черният лебед с COVID-19 нахлу в цял свят и удари и гиганти, и млади предприемачи. Потърсихме успешни и растящи компании, които сме описвали през годините, за да премерим размера на промяната, трудностите и решенията. За следващите интервюта в трети брой подбрахме компании с различен профил и продукт. Всички се сблъскват с несигурност, а повечето са с изчезнали приходи.

Борис Борисов и Мариета Бостанджиева са собственици на "Сапунена работилница", която произвежда 100% натурални сапуни, душ-гелове, шампоани, кремове и други продукти за грижа за тялото, косата и лицето. Те влизат в нишата на чистата козметика със съставки от растителен произход през 2014 г. През 2019 приходите на компанията са 330 хил. лв., а продуктите с едноименната марка се продават не само в магазините за натурални и биохрани и стоки, но и в някои от големите търговски вериги и дрогерии. Около 25% от продажбите на "Сапунена работилница" са на чужди пазари. Екипът на фирмата е от 4 души, а предкризисните очаквания на нейните собственици за 2020 г. са били тя да е поредна година на силен растеж, в която продажбите да достигнат 500 хил. лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал