Любомир Ноков, "Био България": В първите километри на ултрамаратон сме, а подкрепителните пунктове засега, изглежда, няма да са добре заредени
Управителят на компанията производител на биопродуктите harmonica пред "Капитал"
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Любомир Ноков е управител и съдружник в "Био България", която произвежда биопродуктите от марката harmonica. Стартът на бизнеса е през 2008 г., когато Ноков, съпругата му Маги Малеева и Методи Методиев строят малка мандра за биомляко в село Мало Бучино. Първият продукт от марката harmonica е киселото краве мляко. Оттогава компанията увеличава портфолиото до над 100 изделия в различни категории, сред които сладка и мармалади, лютеница и консервирани зеленчуци, сиропи, тахани, яйца, ядки, олио и оцет, боза, кори за баница, солети, вафли, шоколад и др. Всички те са биосертифицирани и типични за региона и местната култура в храненето и основно от български произход. Бизнес моделът на компанията е изграден върху партньорства с около 50 биопроизводители, от които тя осигурява суровини, координира производството и преработката и после дистрибутира. "Био България" отговаря още за рецептите и качеството, търговията и маркетинга. Заети в компанията са 50 души.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.