Мила Златкова: Нямаме спад на продажбите, но ще забавим новите проекти

Акционерът и управител на "Билка лайфстайл" - София, пред "Капитал"

Мила Златкова    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Черният лебед с COVID-19 нахлу в цял свят и удари и гиганти, и млади предприемачи. Потърсихме успешни и растящи компании, които сме описвали през годините, за да премерим размера на промяната, трудностите и решенията. За следващите интервюта в пореден брой подбрахме компании с различен профил и продукт. Всички се сблъскват с несигурност, а повечето са с изчезнали приходи.

Софийската"Билка лайфстайл" произвежда профилактични и козметични продукти под марката Bilka - основно пасти за зъби, но и кремове и продукти за коса. Компанията е основана през 1992 г. под името"Милдекс", от 1997 г. притежава собствена фабрика в Ихтиман. Около 25% от продажбите са зад граница. Заетите в компанията са 43.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове